Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Har ei knærte på 1 år med et vanvittig temperement!Hun HYLER om hun ikke får viljen sin, det meste blir galt...ja jeg skjønner at de ikke kan snakke og gjøre seg forstått slik, men hva kan jeg gjøre med dette?Hun er sta som f****.............
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg hadde også hylt - HØYT - hvis mora mi hadde kalt meg ei knærte.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Har ei knærte som hyler på tredje året nå... Nei, det hjelper ikke når de gjør seg forstått heller for noen er tydeligvis bare veldig sta...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 vell, kjært barn har mange navn, hva er ditt navn?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Jeg foreslår å overse henne eller å avlede henne. Når hun blir større, slutter du med avledningen - da er det på tide for henne å godta at nei er nei.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 prøver å overse henne, men hun blir så sint at hun biter seg/skaller seg og da er det litt vondt for meg å ikke _trøste_
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Du må tydeligvis sette henne et trygt sted før du overser henne. Ellers tror jeg ikke unger er i stand til å skade seg skikkelig ille med mindre de kaster seg utenfor trappa eller noe - de kjenner jo at det gjør vondt. Hun har tydeligvis funnet en metode for å få overtaket, så da gjelder det å overse ennå hardere.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 ja en trygg plass ja, det var det...til og med lekegrinda får hun til å bli utrygg:P
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Mitt barn du taler til, hehe. Hun har faktisk begynte å bite seg selv, ellers bruker hun å legge seg helt flat på gulvet, og " grine". Sta som et esel, men å gi trøst og slikt det funker dårlig. Da blir det bare ti ganger verre. Overse og vis, at det ikke er greit på en konkrekt og bestemt måte.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Tripp-trapp-stol med bøyle, sele satt langt ut på golvet? Jeg mener ikke at hun ikke skal få trøst, men hvis det har dannet seg et mønster der hun bevisst søker å oppnå dette, burde du forsøke å bryte dette.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 hehe er det flere stabukker;) ja får prøve enda mere å overse og avlede...føler det ikke funker, hun gir seg jo aldri!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #12 Skrevet 19. mai 2011 tripp trapp stol kaster hun seg bakover i og nesten tipper, og setter jeg henne på gulvet kaster hun seg bakover med et diger dunk med hodet i gulvet:( lille monster;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå