Gå til innhold

Hva med å lage en felles streik her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt håpløst at de tror at alle blir værende til tross for utrolig useriøs holdning i forhold til et plagsomt og stadig gjentakende problem.

Hva med å "streike"? Bli enige om en dag hvor vi ikke skriver her inne i det hele tatt? Det er kanskje vanskelig å få til på alle forumene, men anonym som har størst aktivitet, hadde kanskje gjort at de hadde fått fingeren ut?

Er dette noe som høres helt sløvt ut, eller hva tenker dere? Jeg er så lei av opplegget her nå, svar som ikke vises, innlegg som ikke blir postet osv. De kan ikke få drive et nettforum på den måten. Hva tenker egentlig annonsørene om det, mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med:) Totalt useriøst av dem å drive på den måten.

Skrevet

Kom med en dato så skal jeg holde meg unna jeg!

God ide:)

Skrevet

Jeg er også med!! ER så møkka lei av innlegg som vises gang på gang..

Skrevet

Jeg har veldig ofte problemer med at siden henger seg opp, jobber, tar evigheter...... enda jeg har en ny mac. Får ikke samme problem på andre sider enn denne.

Skrevet

Jeg er med ! Drittlei av å se at debatten blir svart, men aldri å få se svarene...

Skrevet

Så gøy å høre:-) Tenkte kanskje at folk ville mene at det er teit, men de aller fleste bør jo klare å holde seg unna dib én dag:-)

Jeg tenkte kanskje lørdag, da det kanskje er greiere enn en ukedag, sånn for de avhengige. Hva mener dere om det? Da lager jeg i så fall et nytt innlegg med tidspunkt i overskriften:-)

hi

Skrevet

Lørdag blir bra!

Hvordan er reglene? Ikke innom å titte heller eller bare ikke skrive nye innlegg?

Skrevet

En dag? Gi det et par uker eller mer og jeg er med!

Skrevet

Ja, jeg er med! Annonser datoen i ett eget innlagg da;)

Skrevet

Jeg tenker at jeg kommer til å være nysgjerrig på om folk klarer å holde seg unna, at jeg kommer nok til å titte innom. Men ikke lov å skrive nye innlegg eller svare. Hva tenker du om det?

hi

Skrevet

Jeg er også med!

Kanskje de kan bruke streike-dagen til å faktisk rydde litt opp i problemene når det likevel er lite folk her inne.

Skrevet

herregud er dere avhengig av dib eller ;) har dere ikke annet å irritere dere over enn at dib henger seg op

Skrevet

22.01: Jeg ser poenget ditt, men jeg tenker at det er jo greit å begynne med en dag:-) Men såklart, det er jo litt unødvendig om hele flokken kommer veltende inn kl tolv om natten i desperat dib-ånd, he he:-)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...