Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Når skal det komme en ordentlig forklaring, for ikke å utelate LØSNING, på at innlegg ikke vises? Så utrolig useriøst for et stort nettforum!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Enig! Forklaring er forresten ikke nok. FIKS DET!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Enig!! Pluss at innleggene blir postet flere ganger! (( Grrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå