mamsi<3 Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 fikk spørsmål i bhg om de kunne få ha på barnet bleie ute siden det er mye uhell med tiss daglig.. 4 år.. ble helt satt ut jeg..!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Hvis h*n har flere uhell daglig er det vel ikke så rart om de spør om det. Det er sikkert både flaut og slitsomt for barnet å måtte bytte tisseklær så ofte. Og det tar mye tid fra de andre barna om en ansatt skal løpe inn å skifte på h*n titt og stadig. Og du vet at det er mange barn som ikke slutter med bleie før de er over 3 1/2, så jeg synes ikke det er noe å bli så satt ut av. Men så til et par spørsmål, har det alltid vært mye uhell eller har de kommet nylig? Har barnet vært bleiefri lenge? Er barnet bleiefri på natta? Og har de i bhg prøvd å ta barnet regelmessig på do? Det gjør vi med noen av barna i barnehagen vår, de tas på do hver halvtimme. Hvis de ikke gjør det så synes jeg de skal prøve det før de setter bleie på barnet
mamsi<3 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2011 taes regelmessig på do ifølge bhg, bleiefri på dagtid i snart 2 år. vært tørr lenge førr tissingen startet. har perioder der hun er tørr og perioder med mye uhell. alltid myyyye mere uhell i bhg enn hjemme. tror nok det er mye mere ekkelt for henne med erting fra andre barn når hun må begynne med bleie igjen enn det er når det er uhell med tissing. og jeg synes det er veldig rart å spørre om å få ta på henne bleie når de er ute..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg synes ikke det er så rart med så mange uhell som hun tydligvis har, men det er nok for at jeg har et annet syn på det når når jeg jobber i bhg selv. Syntes også at det var rart. Har vært et par tillfeller i bhg vår der vi har hatt barn som har vært nødt å begynne med bleie ute for en periode igjen og de har ikke blitt ertet. Så tror nok at det hadde gått fint for din datter og. Men når det er sagt så er jeg imot å ta på barn som en gang har blitt tørre bleie igjen. Men jeg skjønner godt frustrasjonen til de ansatte i bhg hennes. Det tar mye tid fra de andre barna hvis man har et barn som taes inn og skiftes på titt og atadig. Jeg synes du skal spørre de om hvor ofte de tar henne på do. Hun burdte bli tatt på do ikke noe sjeldnere enn hver halvtimme. Det er det vi gjør med de i bhg vår som han en tendens til å tisse seg ut. Vi har også et dokort der vi skriver opp når barnet har vært på do. Sånn sett får foreldrene innsikt i hvor ofte de faktisk har vært på do. Og de ser at vi gjør jobben vår med å følge de opp. Pluss at det er til stor hjelp for oss selv, da er det ikke noe barn som blir glemt:) I tillegg har de kort som de får klistermerker på hver gang de gjør noe på doen. Jeg synes du skal snakke med bhg dere og be dem gjøre som jeg har beskrevet. Og så hadde det kanskje vært en god ide at ta en tur til legen for å finne ut om det er noe fysiskt feil med jenta som gjør at hun har sånne problem med å holde seg tørr. Jeg ønsker dere lykke til Håper det gåt bedre etterhvert
mamsi<3 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2011 når du skriver at barn har vært nødt til å begynne med bleie ute,,har dere tvunget dem ? har foreldrene sagt det var okei ?? jeg har ivertfall sagt at det ikke er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå