Gå til innhold

samboer fant noe muffins på pcen idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ordnet pcen til lillesøsteren min (egentlig min mors pc, men søsteren min har "tatt" den..) Uansett, når han slo på pcen og skulle ta bort virus (VELDIG mye virus).. Så måtte han slette bilder, siden viruset gikk gjennom alle mapper, og det var heller ingen sjanse om han skulle fikse det, om bildene skulle være der. Bildene var på "stor mappe" så man så tydelig hva det var bildet av.

Lillesøsteren min hadde tydeligvis bilder fra magen og ned til nesten knæra.. og visste "kløfta"..

Burda man i det heletatt reagere på det? Hun er under 14.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig at ungjenter (og gutter) tar slike bilder av seg selv. Men han kan kanskje snakke litt forsiktig med henne om det å poste slike bilder på internett, sende dem til ukjente på msn og det å legge dem ut på dating-sider

Skrevet

Mmmmm muffins! Håper jeg kan finne noen av typen sjokolade på min pc!

Skrevet

Du må ikke sette muffins på pc'en!

Skrevet

Ja. Har jo ingen kontroll over hva jenta driver med på nett heller..

Men syns bare det er rart at det har blitt slik siden jeg var under 14 :-p

Skrevet

hmmmm...

Tror samboern din har vært på snokern, for du må ikke gå igjennom bildene på den måten for å fikse virus hehe

Skrevet

Kan selvfølgelig ha gjort det.. Hehe.

Men jeg satt siden av han og det første så møter oss er det bildet..

Skrevet

Mmmmm muffins! Håper jeg kan finne noen av typen sjokolade på min pc!

Skrevet

DiB lagrer flere ganger til tross for at jeg trykker bare en gang. Don't know why!

Skrevet

Det er blitt slik at idolene til de unge ofte er glamourmodeller eller pinups. Så ønsker de å finne ut hvor sexy de selv er i forhold til andre.

Men jeg syns ikke det burde vært sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...