Gå til innhold

Barnet mitt på ti mnd kan skrive navnet sitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han rullet rundt da han var to mnd, gikk da han var fem mnd og nå skriver han jammen.

Kan jeg skrive ham inn på skolen allerede til høsten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjernesvulst og muskelsykdom da eller?? høhøhø. Litt stygg nå.Regner med vi snakker ironi type grunnet et modig innlegg??

Skrevet

Ja det synes jeg er på tide da.

Skrevet

det kan du!min 1 åring skal begynne med sin 6 år gamle storebror på skolen til høsten, samme klasse og greier;)

Skrevet

den skjønte jeg ikke 21,24. Prøvde du å være morsom?

Skrevet

Min nyfødte datter kan plystre nasjonalsangen!

Skrevet

Oj, da er han vel litt seint ute? I hvert fall i forhold til min sønn. Han leser allerede. Både på norsk, engelsk og kinesisk. Og han er nettopp fylt ett år.

Skrevet

er det du som syntes det var helt umulig at en unge på 8 mnd kan gå mens din egen tregost på 9 mnd ikke engang kan rulle?

må si at du må ha usannsynlig lite mellom ørene dine om du legger ut slike idiotiske og sjalu innlegg...

Skrevet

min 1 år gamle sønn ville anntagelig spist på blyanten istedet for å tegne med den. Godt man er ulike ;)

Skrevet

kinesisk er da ingenting, min baby kan skrive på nynorsk!

Skrevet

Æsj, jeg trodde han var spesiell. Han kan også spille nasjonalsangen på tuba, med rompa. Den slår dere vel ikke?

HI

Skrevet

DET er for dårlig HI. Mitt barn kunne snakke rent da det var 5 mnd.

Og da han var 2 dager begynte han i bhg fra 7-17 hver dag :-)

Skrevet

hvem var det rettet mot 21.26?

Skrevet

Slink innlegg lyser sjalusi lang vei. Skjønner du er sjalu på hun som har en unge som går ved 8 mnd, mens du sannsynligvis har en skikkelig treigfis ;)

Skrevet

Min sønn gikk da han var 7 mnd!!

Skrevet

Min gutt begynte å jobbe på Rema 1000 da han var 4 år, trengte ikke skole vettu, smart gutt.

Skrevet

Uff, må ikke le MÅ IKKE LE !!! S iden dette tross alt er en MEGET seriøs side for oss velartikulerte på høyt akademisk nivå/nivaa if you understand me??

Skrevet

ÅH NEI! Et mellomrom!!

Skrevet

Herregud, rema 1000 da du... makan til lavklassejobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...