Gå til innhold

utflod i svangerskapet, noen som er like plaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei og er fryktelig plaget, jeg må til tider bruke bind. De dagene jeg ikke er så veldig i aktivitet så holder det med et truseinnlegg.

På 17 mai var det ekstremt, det ble mye gåing og en del stress. Hele bindet fylte seg opp, pluss at det begynte å renne nedover lårene, heldigvis hadde jeg svart bukse på for den ble skikkelig våt, kunne ikke sette meg ned for da ble det våte flekker etter meg på stolen.

Jeg syns dette begynner å bli veldig sjenerende, for jeg tør nesten ikke sette meg ned noen plass fordi jeg er så redd for at jeg har blitt våt igjennom, enkelte ganger kan det plutselig begynne å renne og jeg må skyndte meg på toalettet,

Det er helt blankt, men noen ganger kommer det med en del slim samtidig som er litt gulfarget eller helt hvitt, jeg har vært å tatt celleprøver og sjekket for sopp, det er det ikke,

Spurte jordmor om dette kunne være fostervann, men det mente hun det ikke var, for hadde det vært fostervann ville det ha kommet masse siden babyen er så liten at den ikke kan fungere som propp. Hun var sikker på at det var tyntflytende utflod som mange er plaget med i svangerskapet,

Så dere andre som er plaget med dette, blir det verre jo lengre ut i svangerskapet man kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ditt tilfelle høres litt ekstremt ut? Kan du ikke få jm til å sjekke, event en annen jm ang fostervann?

Jeg må gå med truseinnlegg hver dag, unntatt om natta når jeg ligger i ro. Med en gang jeg reiser meg så renner det litt ut, ganske slitsomt i grunnen. Men så er jeg også plaget med utflod utenom når jeg er gravid...ikke er det sopp heller.

Skrevet

Jeg har faktisk bestilt meg time til privat ultralyd, men det var ikke ledig før i slutten av mnd, regner med at det vil vises på ultralyd hvis det er slik at jeg lekker og det er lite fostervann igjen.

men jordmoren min var så skråsikker på at det var utflod og ikke fostervann så hun ville ikke sjekke det ut.

Utfloden har en itt spesiell lukt noen ganger også, lukter litt beskt på en måte, noen ganger lukter det ikke....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...