Gå til innhold

Kjole til gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i 50 årsdag + dåp rundt uke 30, og vil jo gjerne se litt bra ut med magen:) Noen tips om gode nettsider med penkjoler til gravide? Event butikker i nærheten av stavanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! www.asos.com og gå inn på maternity clothes. Så velger du kategori osv. ;-) kjempemangen fine mammakjoler! :) lykke til i jakten ;)

Skrevet

Ja, jeg kjøpte en kjole på Vila som jeg brukte på 17. mai med en fin blazer til, min var pudderfarget ikke hvit: http://vila.bestsellershop.com/NO/kjoler/fleur-dress/296921

Ellers så har de kanskje fått inn noen maxikjoler og rundt forbi? Har sett en fin med litt blomster på B Young på Kilden i 3. etg.

Skrevet

Tusen takk dere, her var det mye fint å finne:)

Skrevet

Vet du, du trenger ikke handle gravidklær, for det er så utrolig mye "vanlige" klær nå som er helt nydelige på gravide kropper. Fremhev magen eller skjul den under en tunikaliknende kjole.

Jeg hadde på meg en kjole fra Soya på 17. mai (en dag over termin) i str 40. Magen er diger, men den ble så fint fremhevet av snittet på kjolen!! Bare sørg for gode sko :)

Skrevet

Det er sant det froeken:) Takk for gode innspill:) Jeg skal ta meg en shopperunde snart nå...tenker at en kjole med knytting høyt i livet vil fremheve magen på en fin måte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...