Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Synes det går så lang tid mellom hver gang jeg gjør noe skøy... Tror ikke jeg ler hver dag engang... Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Veeeel....nå er jeg i permisjon med yngstemann, og det er til tider ufattelig kjedelig. Gleder meg til å begynne å jobbe så livet kan starte igjen. Men jeg er likevel heldig å være omgitt av fantastiske mennesker, og jeg ler flere ganger hver dag.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jo, det er kjedelig. Jeg har det så kjedelig at jeg storkoste meg da jeg fikk kjøre naboens barn hjem fra skolen i dag for da hadde jeg noen å snakke med:) Forbigående, håper jeg. Satser på mer travle og innholdsrike dager senere.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Livet er deilig og noen ganger jævlig, men kjedelig er det i hvertfal ikke. Om du kjeder deg så sett i gang med noe da vel. Løp deg en tur, les en bok, engasjer deg i politikk eller idretslag. Livet har uendelige muligheter for den som gidder.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har fått en ny jobb som jeg ELSKER! Så nå er livet herlig Har virkelig begynt å kjenne på hvordan ting er og hvordan jeg vil ha det. Og det løsner skikkelig for meg nå etter travle år som småbarnsmamma, rettsaker i hytt og pine, en jobb jeg hatet, and so on.... Livet var kjedelig, nå er det bare heeeeerlig!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Jepps. Og det er nok derfor jeg sitter så mye her på dib...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Det har jeg ikke hatt tid til å tenke på etter at jeg sa opp jobben og startet for meg selv.Men ler hver dag-mmmtja,,, har det da godt =))
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Livet er mye hva man selv gjør det til er min erfaring. Man har ikke vondt av å kjede seg litt, men kjeder man seg mye så kan det faktisk føre til depresjon på sikt. Opp av sofan, ut av huset og finn på noe. Hjemme kan man også finne på et eller annet, gjøre noe som burde vært gjort, eller finne en eller annen hobby som gir litt mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå