Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 når babyen brukte baggen, hvordan gjorde dere det? brukte dere skinn hele tiden? jenta mi er så svett på ryggen når hun ligger på skinn, men laken til vognmadrass går det jo ikke ann å ha på madrassen siden den er alt for myk! hvordan gjorde dere dette? håper dere kan hjelpe meg, stakkar jenta er jo svett!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg brukkte laken, klippet ett hakk i strikken på lakenet sånn at det ikke ble bøyd, eller brukte ett laken til vanlig seng, bare brettet det ekstra under.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Ja vi brukte lammeskinn hele tiden, også i syden i 40 varmegrader. Merkelig at hun blir så svett, skinnet er jo varmeregulerende. Vet ikke om det kommer an på skinnet, vi har brukt Nøstebarn sitt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Brukte aldri skinn i bagen.. klipte også et lite hakk i lakkenet
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Hvilken bag har du? Det var ikke noe problem med vanlig jersey eller stretchlaken til madrassen. Jeg klippet ikke noe i lakenet heller. Jeg hadde city bag til min gutt. Var jo bare å ta på lakenet som på en vanlig madrass...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Vi har korthåret skinn fra babyshop. takk for råd om laken det skal jeg jammen prøve HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 jeg brukte også bare vanlig laken på min city bag..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 synes forresten det virker så hardt å ligge på den tynne madrassen..... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå