Gå til innhold

Strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen strekkmerker over navlen i sist svangerskap. Dette er 6 år siden og de har knapt vært synlige siden. Men nå som magen er stor igjen viser de veldig godt. Andre som opplever at strekkmerker fra sist svangerskap er langt mer fremtredende nå? Kan jeg regne med å få mer strekkmerker denne gang siden jeg fikk noen få sist? Hva er deres erfaring? Synes de er så grusomme. Datteren min minner meg på dem hele tiden og kaller dem for sparkemerker.... Hehe. Hun synes jo de er fine da, men det gjør ikke jeg... Vet det er en liten pris å betale for et barn, men bekymrer meg for at det blir mye mer denne gangen. Min mor fikk lite strekkmerker i sine svangerskap. Søsteren min fikk over hele baken, men ingen av dem fikk på magen tror jeg. Er der det er verst synes jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer nok ann på om magen blir storre eller mindre enn sist det. har en først fått noen er det lettere for at de blir større/lengre eller flere også.. men det er like fullt mulig at du får mindre mage og du ikke trenger større skinn..

jeg fikk masse sist, på pupper, hofter og magen, hadde litt på puppene og rumpa fra tenåra, de på puppene be større og tydligere tidlig selv om puppene ikke vokste så mye.. meningen av de er fremtredende lenger, men regner med det b lir mer senere uti..

Skrevet

Ingen flere erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...