Gå til innhold

Hva er et langt nok BESØK?? Hva mener du :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har en liten diskusjon gående. Vi er litt uenige i hvor lenge som er ok å være på besøk. Jeg er av den utålmodige sorten som gjerne kun er hos noen i 2- og max 3 timer og synes det er nok. Det blir liksom tomt for prat hvis en sitter lenger enn det, samt at jeg tenker at folk blir slitne. Han derimot kan tenke seg å sitte 4-5 timer hos folk.

Jeg tenker i hvert fall slik at jeg vil ikke sitte lenger hos noen enn jeg selv hadde ønsket å ha folk sittende. Og jeg liker ikke spesielt godt hvis folk blir sittende i eeevigheter. Og langt utover kvelden på en hverdag for eksempel. He-he, må le litt av meg selv. Høres ut som ei gammal dame ;-)

Nå snakker jeg om vanlig hei på deg besøk og ikke bursdagsfeiring og slikt.

Hva mener du? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg. 2-3 timer er lenge nok!

Skrevet

Det kommer jo ann på hvem som kommer på besøk. Søsteren min og de nærmeste vennene mine har jeg helst her en uke. Kjedelige folk som ikke har noe særlig å prate om og ikke liker bare å være sammen er det greit at går etter en time eller to.

Skrevet

Har spesielt ett vennepar som kommer så tidlig som mulig (helst rundt kl. 11) og blir her til barna skal legge seg... Det syns jeg faktisk er slitsomt...

Enig med deg... 2-3 timer er ok:)

Skrevet

2 timer er passe, blir det over 3 timer synes jeg det er sosialt uinetlligent. Jeg begynner med husarbeid o.l., da tar de fleste hintet.

Skrevet

Det avhenger av besøket for min del. Enkelte ser jeg helst drar etter 2timer, mens andre kan jeg godt være vertinne til i dagesvis.

Skrevet

Verste "besøket" vi har had var da en kamerat av min mann kom på besøk og ble boende hos oss i 3 mnd!!!! Jeg holdt på å blir gal! Fyren rotet, spiste oss nesten ut av huset, brukte opp varmtvannet, satt å ruga på fjernkontrollen og trødde oppe halve natta. Til slutt pakka jeg kofferten, tok med meg både ungene og gravidmagen min og flytta inn hos foreldra mine noen uker før gubben tok til vett og kasta ut fyren.

Kameraten er mer eller mindre som en lillebror for mannen min og hadde både mistet jobben og hadde blitt kasta ut av dama si. Faen ikke rart etter min mening som så hvor forbanna lat og irriterende han var. Jeg gikk forresten hjemme selv pga permisjon i tillegg var jeg gravid med nr 3 og hadde ekstrem svangerskapskvalme på toppen. JÆVLIG festlig med ubuden snylter i heimen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...