Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Har hatt et forhold med en i 8 mnd,barna har ikke vært involvert.. Ingenting har tydet på at han ikke kunne tenke seg være sammen med meg pga barna,men som jeg fikk beskjed om nå var at han ikke trodde det gikk siden jeg har barn for at det ble litt mye,selv om han hadde følelser for meg. Han er litt yngre enn meg og har ikke barn selv. Han har hele tiden gledet seg til å hjelpe meg med barna,har til og med snakket om å flytte sammen.. Han ble plutselig avvisende mot meg,og var kort i svarene på både tlf og mld. Jeg sa til han at barna kom først og hvis han ikke ville pga de,så synes jeg vi skulle kutte all kontakt.Barna kom først uansett. Men så dro jeg til han en dag,å så hadde vi sex..har veldig sterke følelser for han.Men atter en gang sier han dagen etter at han ikke tror det går pga barna. I ettertid skriver han at han savner meg og tenker på meg,har følelser og er forelsket. Jeg orker ikke svare,men savner han utrolig mye. Har mest lyst å skrive tilbake at jeg savner ham og,men jeg regner med at han ikke er ute etter noe seriøst uansett. Jeg er så utrolig skuffet over at han ikke sa noe tidligere. . Men han sa han hadde ikke sagt noe pga han likte meg så godt. Er det ikke bare mest fornuftig la være svare når han skriver? blir så lei meg når jeg blir avvist av han jeg liker så godt gang på gang. Har dere tips til meg?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg hadde ikke svart tilbake. Sjangsen for at han endrer syn ang. barna er liten og mest sannsynlig så vil han ha mer sex, og kun sex av deg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror nok virkeligheten har innhentet ham og skremt ham. Noen som ikke har barn selv kan aldri forstå hva det betyr at man alltid vil velge barna først, uansett, og det kan føles som man blir satt veldig utenfor. Mannfolk er jo gjerne reddere for barn i forhold, enn kvinner er. Jeg tror rett og slett ikke han er moden for dette. Du kan godt si det til ham, at du savner ham og er lei deg. Men ikke la ham leke med deg! A la, hvorfor kjøpe kua når melka er gratis...skjønner? Om han ikke manner seg opp, og tar deg med hele pakka, er han ikke noe å kaste bort mer tid på. Ikke noe vondt om han, han er nok bare ikke moden for noe slikt. Men ikke gå rundt i evig håp og evig skuffelse! Det er mange bra menn i verden ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror nok virkeligheten har innhentet ham og skremt ham. Noen som ikke har barn selv kan aldri forstå hva det betyr at man alltid vil velge barna først, uansett, og det kan føles som man blir satt veldig utenfor. Mannfolk er jo gjerne reddere for barn i forhold, enn kvinner er. Jeg tror rett og slett ikke han er moden for dette. Du kan godt si det til ham, at du savner ham og er lei deg. Men ikke la ham leke med deg! A la, hvorfor kjøpe kua når melka er gratis...skjønner? Om han ikke manner seg opp, og tar deg med hele pakka, er han ikke noe å kaste bort mer tid på. Ikke noe vondt om han, han er nok bare ikke moden for noe slikt. Men ikke gå rundt i evig håp og evig skuffelse! Det er mange bra menn i verden ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Men er det ikke bra at du finner ut av dette naa ? Da trenger du ikke kaste bort mer tid paa han. Foeles sikkert tungt naa, men du fortjener bedre.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Takk for gode svar:) Er glad jeg fant ut av det nå,men samtidig har jeg rukket å bli veldig glad i han,sjarmert og fått følelser. Han har nok fått litt panikk,og det skjønner jeg jo.. Hadde kanskje fått det selv også Men fader hvor jeg savner han.. Det er sant,det finnes mange bra menn i verden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå