Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 finnes det ferdige lasagneplater uten egg? Det kan heller ikke være "Kan inneholde spor av egg".... Barilla sine kan inneholde spor av egg, så de utgår.
kråkemamma Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 det finnes en leverandør som heter alternativ mat, vet ikke hvilke butikker de leverer til men de har mye allergimat. Har du hørt om de?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2011 niks, men kan sjekke litt Er ikke mitt barn som har eggallergi, men et barn jeg omgåes mye Tusen takk for tips!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Ta å sjekk de lasagneplatene de har i allergiavdelningen (har sett de på meny og spar iaf) De er glutenfrie, tenker at de godt kan være helt eggfrie og da:) Skader ikke å sjekke
olla Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 coop sine xp bruker jeg. Vet ikke hva som står på pakken, men minsten kan ikke ha egg, og har aldri reagert på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå