Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Her ble det; En omelett med ost og skinke til frokost 5 kyllingvinger + litt agurk, isberg og hvitløksdressing En halv pose bacongull fordelt utover hele dagen :s En omelett igjen til kvelds.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Kan vel ikke akkurat kalle meg lavkarbodame, men prøver kutte ned på karbohydratene... Frokost: 0,0% yoplait yoghurt med en håndfull Atkins frokostblanding. Lunsj: 2 kokte egg og litt forskjellige grønnsaker. Mellommåltid: 1 eple Middag: kyllingsalat. Kvelds blir en smoothie med 1 skyr, frosne bær og litt vann.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Frokost:Omelett med bacon + en skive lavkarbobrød Lunsj: Resten av omeletten Middag: Pannekaker med blåbær Tror det blir biff til kvelds, med kryddersmør og asparges. Nam :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Frokost: en skyr med tilsatt fløte Lunsj: påleggsruller av ost og skinke, et par babygulrøtter og litt sukkefri sjokolade Mellommåltid; mer sjokolade Planlagt middag; kalkunkjøttboller med fløtesaus og salat og det jeg har av grønnsaker. Alt for lite grønnsaker! Og alt for mye sjokolade! Ikke at det er så veldig nøye iom at jeg for lengst er ferdigslanket, men det er jo fint å spise sunt og ikke kjøre i seg en masse kunstig sukker likevel.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Frokost/lunsj; isbergsalat, agurk, norvegia, litt paprika og litt chilimarinert jarlsberg samt litt rømmedressing middag; kyllingvinger med lik salat som til lunsj, men med tzatsiki istedet for rømmedressing sukkerfri melkesjokolade tilsvarende 4g karbo Litt røstede cashewnøtter med havsalt..., er avhengig av de selv om de drar opp karbohydratmengden Totalt sett for lite fett, siden jeg er på ketolysekur, men næringsmessig god variasjon, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Her er min dag i dag... Frokost:1 lavkarboknekkebrød med majones og kyllingskinke. Lunsj:salat (som inneholdt 1 egg, bacon, litt kinakål, litt tomat og litt purreløk + rømmedressing). Middag: fylt paprika (1/2 paprika, kjøttdeig med div. krydder og ost på toppen. 1 ss rømme ved siden av) Dessert/kveldsmat: Fun light gele med 1 ss pisket kremfløte (uten tilsatt sukker selvsagt).
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Åh.. takk for ny inspirasjon.. har levd delvis lavkarbo siden slutten av januar,på tide å "stramme" inn igjen nå Er jo sååå mye god mat man kan spise!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Frokost : Lavkarbskive med smør, spekeskinke, manchego ost og litt agurk Lunsj : Salat med pastrami, manchego, litt soltørka tomat og en lavkarboskive med smør. Mellommåltid : 100 g jordbær med 1 dl krem. Kveldsmat : 1 kyllingsbryst, bacon og salat OG mengder pepsi max innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå