Gå til innhold

hva har du på stuebordet ditt NÅ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

en god gammel klassiker :)

her står det :

middagstallerkner enda, skjeer, kniver og gaffler, to glass, energi drikk, klær til vesla, to bursdagskort, hårstrikk, to ringer , fjernkontroll og husnøkkel,

på tide å rydde når vesla er i seng om 1 time :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 kubbe lys 2 fjernkontroll , vassglas og medisin Afipran.

Skrevet

Mobil og en kopp te.

Skrevet

En løper, tåteflaske, 2 glass, mannens mobil,lommebok, nøkler, 3 fjernkontroller, reklame, en lysestake med kubbelys i, en pose doc og en paraplydrink paraply :P Det hørtes veldig rotete men det ser ikke såååå gale ut :P

Skrevet

her står det en kaffe kopp, to staker med kubbelys, en RLE bok,to fjernkotroller, en klesrull, en drue jeg fant på gulvet, 3 ispinner,en reklame,en mobil,et penal og et smykke. ja, det skal ryddes så fort ungene er i seng =)

Skrevet

2 par bein, 1 bamse, en duk med stearinlys på, 1 klokke, 2 armbånd, 3 fjernkontroller, 1 tom flaske og et lite spill som er guttungen sitt...

Skrevet

En duk og et fat med kubbelys på.

Skrevet

Venter besøk så: potetgull, dip, gulerøtter og stratos, solbriller, mobil og 3glass.

Skrevet

En nesten tom pepsi max flaske, en pakke våtservietter, en tåteflaske, en babylue, en smokk, en fjernkontroll, mobilen min, 2 glass, en tutekopp, Og så en duk og en blomst ;)

Skrevet

Pyntetallerk med telys og telysholdere, et glass, og en tallerk

Skrevet

2 fjernkontroller

2 telefoner

1 kopp kaffe

og

2 mac book pro (en 15 og en 13-tommer)

Neida, vi er ikke data gal :P

Skrevet

Sminkepungen min, 3 hårstrikk, 5 blyanter, plaster, post it-blokk, handlelisteblokk, negleklipper, speil, askebeger, 20-pakning, lighter, en pose med trådsneller, en linjal, nebbtang, nesespray, avtalebok, 17.mai-fløyte og sløyfe, 2 telysestaker, en luktekule, strikkbelte, solbriller, avis, 17.mai-hefte, steroidkrem, hårbørste, plantelapper, bankkodebrikke med kalkulator til PC... Troooor jeg har fått med det aller meste nå ;)

Skrevet

En duk, telys, en skål med tørket frukt oppi, en mobil og en fjernkontroll:)

Skrevet

Off.. ser at jeg har usedvanlgi mye rot her i dag.

Laptop, to fjernkontroller, nettbankbrikke, bilnøkler, notatblokk, to penner, 17.mai programmet (skulle sjekke noe), målband (mannen skal ettellerannet), to bordbrikker, ett glass, en mugge jordbær og rababra saft, og mannens timeliste. (Uvisst hvorfor den, bilnøklene og målbandet kom frem sammen. Ser ikke helt sammenhengen der nei.)

Har nettopp lagt den lille, så alle leker og sutten er ryddet vekk for i dag, og voksenting har kommet frem, ellers ville det nok vært litt mer barnevennlig på bordet.

Skrevet

Laptop, føtter, en duk og 3 kubbelys! :)

Skrevet

en løper og en tekopp!.

Skrevet

Tre fjernkontoller og en kam

Skrevet

alltid ryddig på bordet nesten.

løper og blomster, samt pc og pepsi max!

Skrevet

1 duk og en løper (de ligger oppå hverandre og ser bedre ut enn det høres ut), ett pyntefat med lys osv, 2 glass nylaget smooties og 2 iphone. Hos oss er det ryddig på bordet om ikke annet, hehe.

Skrevet

1mobil

1 laptop

1 fat med 3 kubbelys

1 glass med cola

1lekebamse i plast etter ungen..

Skrevet

Beina mine (ja, syns det er ekkelt når jeg tenker meg om), en tutekopp og et glass med melk med sugerør i.

Skrevet

Et tomt vannglass

Zink-salve

2 fjernkontroller

Et halvfullt glass med O`boy

En lue

Et fat med halvspist skive :o)

Og pc`en, og den er den eneste som blir igjen når jeg reiser meg en eller annen gang for å rydde ;)

Skrevet

En fjernkontroll og hustelefon ;)

Skrevet

Fjernkontroller, et glass med vann (som jeg drikker av) og et par av eldstemanns tegneblyanter. Her er det faktisk ryddig og pent, og alle ungene er akkurat ferdig lagt. OG mannen er ute med en kompis..så jeg skal slappe av HELT alene noen timer. Herlig!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...