Gå til innhold

Er det mangen her inne som har termin i Juli ?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt andre barn, en liten gutt. Termin 6 juli.

Har en jente på 3,5 fra et tidligere forhold.

Vi får se om jeg går tiden ut.

Datteren min födte jeg litt tidlig, så var på sjekk hos legen på onsdag.

Men alt så bra ut, livmortappen (halsen?) var lukket og nesten 3,5 cm, så det var iallefall ingen tegn på for tidlig födsel.

Time will show! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg venter på ei lita tulle med termin 28.juli. Har en gutt på 2 år fra før så er veldig spent på å se hvordan tilværelsen blir fra å være 3 til 4 stykker i familien. I tillegg har samboeren min akkurat fått jobb offshore så blir en helt ny tilværelse for alle sammen framover. Gleder oss veldig til å treffe prinsessa og bli kjent med ho. Formen er grei bortsett fra veldig vond bekkenløsning som tvinger meg til å være sykemeldt og holde meg mest mulig i ro.... Veldig kjedelig å ikke kunne gjøre de tingene jeg pleier, men nå er d bare 10 uker igjen så d skal vi klare! :)

Skrevet

Venter ei jente 2 juli =)

Har gutt og jente fra før =)

Skrevet

Hei. 18 juli har jeg termin. Venter ei jente denne gangen, har en gutt på 2,5 år fra før. Er 28 år:)

Skrevet

hei :) er 31 år,har termin 15.juli og vet ikke hva det blir, har tre jenter fra før så blir spennende hva nr 4 blir :) er kraftig plaget med bekkenløsning så er rimelig sliten, men tiden går alikevell for fort for her er det masse som skal ordnes og for lite som blir gjort ;)

Skrevet

har termin 29. juli:=)

Skrevet

Enda ei med termin 17. juli her :) Venter nr to, har en gutt på snart 2,5 fra før :)

Skrevet

Hei .

Har også termin den 18 juli :) Her kommer det en svært etterlengtet lillebror :) Har en gutt på 4 år og er selv snart 31 år (i juli)

Har hatt et tøft svangerskap med mye redsel for å miste( har hatt 2 garviditeter utenfor ,siste 1 mnd før denne ble til og har mistet 3 ganger på 4 år). Har leiden mutasjon (dvs tykt blod) så har gått på blodfortynnende sprøyter hele svskapet ,slitt mye med kvalme, bekkenløsning, fått svangerskaps diabetes og det aller siste er herlige leggkramper på natten ... Nå mangler jeg bare svangerskapsforgifting så er svskapet komplett .He he he

Men, det er verdt det :)

Skrevet

Jeg har også termin 18.juli :) Det kommer en liten jente.. Det er min første, men mannen min har 3 jenter fra før, så da blir det liv i heimen :)

Skrevet

jeg er 25 år, venter min andre 10.juli. har en gutt fra før og venter en gutt til.

Skrevet

Jeg er 27 år og har termin den 15. Juli. Det blir en gutt :) Er veldig spent på når han har tenkt seg ut... Han blir vår første :) Åååå,som vi gleder oss :D

God helg alle sammen!

Skrevet

Jeg er 26 år, termin 17.juli, venter en gutt :) Førstemann! :-)

Skrevet

21 år, venter jente nr 2 1. Juli:)

Skrevet

24 år og venter mitt 4 barn og jente nr.2 i juli, har mens termin 8 juli og UL termin 21 juli. de tre første kom alle før termin så blir spennende å se hvilken termin som stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...