Gå til innhold

dildoparty på utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kult eller harry?

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke prippen, men jeg hadde ikke blitt så veldig fornøyd med dildoparty i mitt eget utdrikningslag. Ei heller hadde jeg gått om jeg fikk en vanlig invitasjon til et slikt party.

Skrevet

Spørs på bruda det i grunn. Kan være gøy i rett setting, kansje ikke like gøy hvis mor og svigermor skal være med ;-)

Men det er mindre harry enn å stå med prinsessediadem og tyllslør mens man selger boller formet som pikk og baller i hvertfall ;-)

Skrevet

Tacky, litte oppfinnsomt, kleint og utgått på dato.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Det er viktig at bruden vil like det og evt. vennene. Jeg var i et utdrikningslag for noen uker siden og da var det dildoparty. Bruden var veldig fornøyd og flere av venninnene hennes var gira. Mange handlet. Selv ville jeg aldri ønsket det. Jeg har så mange forskjellige typer venner, så det hadde ikke passet seg. Også er jeg litt prippen! ;-)

Skrevet

har vært på dildoparty en gang, å det var veldig morsomt :) det var ikke i forhold til ett utdrikkningslag, men hadde nok vært ekstra artig visst bruden ble satt litt ekstra pris på :P spørs hvordan bruden er, og hvem som skal komme i utdrikkningslaget :)

Dessuten så varer det jo bare noen timer, så nok av annen tid til å gjøre andre ting. Så en morsom utdrikkningslag lek på tv engang. Del utdrikkningslaget (bortsett fra bruden) inn i lag, gi dem en pakke med toalettpapir hver, å så skal de lage/designe en brudekjole av dopapir. Tilslutt så skal bruden kåre en vinner, som får en premie (f.eks. hver sin plast krone/tiara, evt. 1.premie sløyfe).

Også morsomt å komme på ett ord (evt. navnet til sin mann), og hver gang bruden sier dette ordet så må hun drikke :P

Skrevet

Takk for innspill. Er veldig usikker på om jeg skal ha det, men tenkte kanskje å få laget mer et show ut av det på en måte.

Hverken mor el noen andre slektninger skal være med, så det blir ikke ekkelt for bruden sånn sett.

Noen andre ting man kan finne på da?

Skrevet

Jeg hadde satt veldig liten pris på det. Jeg synes det er ekstremt harry, kleint og ikke minst utgått på dato.

Nå vet ikke jeg hvor du bor i landet men på de utdrikningslagene jeg har vært på har de gjort: Sanginnspilling i platestudio, mating av slanger etc på Oslo Reptilpark, tre/femkamp på oslo gladiator, Gjesteinstruktør på Zumbatime(for de som var på utdrikningslaget), klatring, hinderløype i skogen(fra ett event byrå, fekt aktiv fritid)

Middag/tapas hjemme hos en til slutt med grillfest for alle inviterte, og noen leker der på kvelden. Har vært vellykket alle gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...