Gå til innhold

Hvorfor blir ingenting solgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det var ikke de peneste klærne jeg har sett.

Skrevet

Jeg hadde gått for 5kr plagget ;)

Skrevet

Noe var pent. Men det tøyet som er over ti år gammelt får du nok ikke solgt desverre. Du bør ta bort det gamle tøyet og legge ut bare det av nyere dato. da kan det hende du får solgt;)

Skrevet

Jeg hadde solgt klærne som en pakke jeg. Også ca 10 kr plagget kanskje?

Skrevet

Hadde ikke kjøpt den pakken for 10kr plagget om de gamle klærne ligger oppi der. Du får nye klær i flotte pakker til 10kr plagget ;)

Skrevet

Veldig irriterende at 2/3 av klærne er merket med "flott" (så vidt jeg kan se er de helt vanlige).

Pakk klærne i sekker eller poser og selg til en pakkeprispå 100,- eller noe slikt.

Skrevet

Klærne så virkelig gammeldagse ut. Fikk skikkelig 90-tallsfølelse. Ingen betaler så mye for brukte plagg (tydeligvis av flere), når man får kjøpt nye til nesten samme pris.

Skrevet

- du mangler pris i annonsen.

- du er alt for dyr / stk og jeg hadde aldri satt meg i bilen for å hente en bukse til 30 kr.

- selg samlet til en billig penge eller gi bort.

Skrevet

Dette hadde jeg gitt bort:) Så får du kanskje noen brukte klær selv??

Skrevet

Det er nok klærne i seg selv.

Jeg hadde ikke giddet kjøpe noe av det der..... Sikkert de som liker det, men..... Og jeg er ikke kresen "finfrue" - derfor gir jeg bort, eller kaster barneklærne jeg ikke vil spare på.

Skrevet

De fleste klærne var ikke pene rett og slett. Få unntak, men den grønne jakka feks. Jeg har den røde strikkejakka til gutt og bildene lager feil farge, for den er egentlig pen!

Gråtassgenseren ser ut som en nattdrakt. Sånn kler jeg ikke på ungene om de får det gratis engang, gir bort. Resten var gammelt og utdatert. Kjedelige farger og fasonger.

Hadde det vært mine klær ville jeg ha pakket de i en pose og lagt de i fretex-container som står borti gata.

Skrevet

Den Snoopy hette-jakka hadde jeg til min sønn også da han var rundt tre år gammel. Han er i dag snart 12....

Skrevet

Klærne ser slitte ut. Selv de du sier er "som nytt". Kanskje noen av dem hadde sett bedre ut om du hadde strøket dem først?

Dessuten tror jeg ikke markedet er veldig stort for godt brukte hverdagsklær.

Skrevet

Dette ser ut som klærne jeg brukte på mitt eldste barn, og han er 10 år i dag.... De ser gamle, skrukkete og slitne ut. Det holder ikke at de er hele, de er ikke "moderne" nok.

Jeg ville puttet de i en container til Polen eller noe sånt. På loppemarked får du tilsvarende klær for under 5 kroner. Har sett sånne klær på loppis til posesalg, 20 kroner for en full bærepose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...