Gullis :) Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg lurer på to ting : 1. Hvor lenge testet dere positivt? 2. Kan man ha EL selvom man fortsatt har Hcg i kroppen? Har lagt dette på abortforumene men det er jo litt liten aktivitet der så jeg spør her og jeg Så uuuuuutålmodig!
Peispå! Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Får bare prøve å svare etter egen erfaring da:-) 1. Fikk pos. tester i ca 14 dager etter utskrapning etter 1.MA, og mensen kom nøyaktig 28 dager etterpå. -Etter 2.MA og cytotec drøyde det lenger. Ca 3 1/2 uke med pos.tester og mensen etter 5 1/2 uke 2. Mener å tro at man kan få EL etterpå, for det er jo så mange som faktisk rekker å bli gravide rett etter en SA/MA uten å få igjen mensen først... Skjønner at du er utålmodig...been there, done that...
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Hei Gullis! Etter utskrapningen testet jeg positivt på g-test helt fram til tr kom på besøk 31 dager etter. El-testene var positive til en uke før, så det gikk ikke an å teste etter el, men mest trolig så hadde jeg jo el 14 dager før tr. Ergo så var g-testen positiv og jeg hadde hcg i kroppen under el Håper dette hjalp deg:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå