Gå til innhold

Hvilken barnevogn har dere til babyen deres? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn smått begynt å leite.. Sist jeg var gravid var det mye fine farger å velge i, nå synes jeg alt bare var sort/grått eller hvit/creme.. Har sett på masse vogner, men ingen sier woow =) Hadde emmaljunga sist og var riktignok veldig fornøyd med den =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Brio happy duo nå, er kjempe fornøyd. man kan velge farge både på bag og sportsdel. Jeg valge sort på begge delene siden d er lettere å selge:)

men den kommer i blå,lilla,rød,sort,mm.

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral og BabyTravel Amsterdam.

Skrevet

Hun er riktignok ingen baby lenger, hun er 18 mnd. nå. Men svarer likevel! ;)

Vi har en Emmaljunga Cerox i oliven/lime, som hun brukte en softbag i de første mnd. Den står i barnehagen som sovevogn nå. Fin og og god vogn, -super på vinterføre.

Hjemme har vi en dyp lilla Brio Sing. Jeg elsker den vogna! Super å trille pga. de svingbare forhjulene, også er den stilig å se på også da. ;)

I bilen ligger det en beige Babytravel Buggy Lyx reisetrille. Ikke spesiellt god å trille lengre turer med, men den funker til sitt bruk. Hun sitter veldig lunt, og ryggen kan legges ned. :)

Hadde jeg skulle kjøpt vogn nå, hadde jeg vurdert en Easywalker qtro i knall rosa! ;)

Skrevet

Som babyvogn har jeg en marineblå Simo Duo. Har "frisket" den opp med offwhite bagkant(de finnes i mange farger). Til sportsdelen har jeg en turkis og en rosa sittepute.

Ellers har jeg en Emmaljunga Scooter i fargen Dark beige, bruker sitteputene til Simo'en i denne også.

Emmaljunga har en del farger å velge i syns jeg, selv om mange av de allikevel er mørke.

Skrevet

Teutonia Elegance

Den er nyyydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...