*Udon'tKnowMe* Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Har sånn smått begynt å leite.. Sist jeg var gravid var det mye fine farger å velge i, nå synes jeg alt bare var sort/grått eller hvit/creme.. Har sett på masse vogner, men ingen sier woow =) Hadde emmaljunga sist og var riktignok veldig fornøyd med den =)
fox`y Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg kjøpte Brio happy duo nå, er kjempe fornøyd. man kan velge farge både på bag og sportsdel. Jeg valge sort på begge delene siden d er lettere å selge:) men den kommer i blå,lilla,rød,sort,mm.
Lemonia Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Vi har Teutonia Mistral og BabyTravel Amsterdam.
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Hun er riktignok ingen baby lenger, hun er 18 mnd. nå. Men svarer likevel! Vi har en Emmaljunga Cerox i oliven/lime, som hun brukte en softbag i de første mnd. Den står i barnehagen som sovevogn nå. Fin og og god vogn, -super på vinterføre. Hjemme har vi en dyp lilla Brio Sing. Jeg elsker den vogna! Super å trille pga. de svingbare forhjulene, også er den stilig å se på også da. I bilen ligger det en beige Babytravel Buggy Lyx reisetrille. Ikke spesiellt god å trille lengre turer med, men den funker til sitt bruk. Hun sitter veldig lunt, og ryggen kan legges ned. Hadde jeg skulle kjøpt vogn nå, hadde jeg vurdert en Easywalker qtro i knall rosa!
Babyønske �� Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Som babyvogn har jeg en marineblå Simo Duo. Har "frisket" den opp med offwhite bagkant(de finnes i mange farger). Til sportsdelen har jeg en turkis og en rosa sittepute. Ellers har jeg en Emmaljunga Scooter i fargen Dark beige, bruker sitteputene til Simo'en i denne også. Emmaljunga har en del farger å velge i syns jeg, selv om mange av de allikevel er mørke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå