Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Da vi først begynte med tannpuss skjønte han ikke noe, var derfor veldig lite samarbeidsvillig med å holde munnen åpen. Så begynte han å hate tannpussen, og vrengste seg unna, holdt munnen lukket og skrek og hylet. Måtte være to for å pusse tennene hans... Nå i det siste har han begynt å ELSKE tannpuss. Men nå er altså problemet at han er for ivrig, så det blir vanskelig for meg å komme skikkelig til for han står og gaper og sier "aaa" og rister på hodet og ler. Jeg har så dårlig samvittighet for at han er to år, og jeg fortsatt ikke har fått til å pusset tennene hans skikkelig enda. Hvordan kan jeg se om tennene har tatt skade av det? Synes jeg ser litt hvitere flekker på noen av tennene. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Kjøp elektrisk tannbørste, det gjør alt mye enklere.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Elektrisk gjorde susen her også! De har en bra og billig til barn på Clas Olson som bruker vanlige batterier så du slipper å lade:) Den kan kjøpes nye børster til også så den er super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå