Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har et barn fra før så tror jeg er fruktbar. Har prøvd på slump en stund nå,begynner å bli utolmodig og vil prøve mer systematisk,hehe Hvordan skal jeg gå frem? Ser folk tester om de har eggløsning,hvodan gjør man det? Orker egentlig ikke ha sex hver dag...må man det??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Mener jeg har sett at det lønner seg å ha sex hver tredje dag, selv under eggløsningsperioden. Noe med mannens spermkvalitet, antar jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Ha sex midt mellom mensene, det har fungert hver gang for oss
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 For meg sitter den like etter (en uke) menstruasjonen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Fertilitetsmonitor er konge. Anbefales. Det er superindividuelt når man har eggløsning (selvom det vanlige er 12-16 dager etter mensturasjonens 1.dag) Kjøp den på apoteket og les instruksjonene. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå