Gå til innhold

Fikk Ludo overralskelsespakken i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått? Ble dere fornøyd? Det ble jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link til nettsiden?

Skrevet

Ingen som har kjøpt den?

Skrevet

Jaha, kan du ikke fortelle hva du fikk i pakka??

Skrevet

Nysgjerrig, og vil høre hva du fikk før jeg evt bestiller;)

Skrevet

Det er helt sikkert hun som eier Ludobutikken som har skrevet innlegget over. Hun vil at vi skal "bite på" og kjøpe noe fra butikken hennes...Not interested!

Skrevet

Hei, jeg fikk Levistrus. Levis singlet, Lego 3/4 bukse. Fabelfant 3/4 bukse, lego tights, Lego tunika og Lego genser....

Bestillte to pakker til. Håper de blir like bra. Nei jeg eier ikke Ludo, er ikke det Vollevik.. hehe

Skrevet

Er vollevik folka som driver den.

Hver gang noen linker til nettbutikk her inne tror noen automatisk at det er eierene som gjør det. Tror dere virkelig de gidder å sitte og "snikreklamere" her?

Det er faktisk folk som kjøper klær og utstyr på nett. Tro det eller ei...og noen har lyst å dele sine kjøp.

Skrevet

Hehe, HI her. Ja tror ikke Vollevik er her jeg altså. Prøvde å dele det gode kjøpet med gubben i dag. Men han titta bare dumt på meg. Så da måtte jeg få det ut her;)

Skrevet

Noen andre som har kjøpt da? Kanskje jeg også skal prøve....

Skrevet

Hehe jeg linket til no1barnevogn.no en gang og viste hva jeg hadde kjøpt på salg. Ble halshugga med en gang, for jeg var jo heeeelt klart mannen bak denne butikken. Ikke er jeg mann, og i alle fall ikke noen nettbutikk eier.

En annen gang spurte jeg et spørsmål om et produkt fra lileprinsen.no og jammen med var jeg ikke eier av denne butikken og!

Endel dibere er sure,nevrotiske damer altså.

Skrevet

Hehe, komisk... Men sikkert veldig mange som river med reklame her da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...