Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har en gutt i magen, og selvfølgelig er navn en evig diskusjon... Kaspian er det eneste navnet vi blir litt enige om;) hehe... Men så kommer spørsmålet! Skal vi skrive det med C eller K?? Jeg synes navnet er tusen ganger finere med K, men problemet er at vi har et etternavn på U. Altså.. Er det bedre å ha initialene C.U. enn K.U?? Ser liksom for meg at det ikke er så kult med KU som initialer, men er dette så viktig at vi bør bruke C istedenfor K...? Ahhh... Mye man skal tenke på ;p
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Liker ikke navnet i utgangspunktet, men ville stavet det med C.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Takk for tilbakemeldinger:) Dere som svarer C, er det fordi dere mener vi bør unngå navn på K (pga etternavnet) eller fordi dere synes Caspian er finere enn Kaspian?
summer85 Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Jeg mener med C, det fordi jeg liker navnet best/ser finest ut med C =) Lykke til med valget =)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 hehe.. Jeg ser dilemmaet Men personlig ville jeg skrevet det med K. Det første jeg tenkte på da jeg så Caspian var det lille spøkelse Casper.. hehe
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Takk for flere svar =) Ender nok opp med Caspian selv om jeg er veldig glad i den K'en. Litt enig i at det kan minne om spøkelset Casper Sønnen til ei venninne av svigerinna mi heter faktisk Casper da. tihi.. Synes det er et nydelig navn.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 jeg synes C. dety navnet staves jo en gang med C orginalt sett, så da det vel like greit? + at jeg synes det ser best ut. ser så hardt ut med K.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 Ja, du har jo rett i det. Tror nok jeg "overgir" meg til C istedenfor K. Jo mer jeg tenker på det, jo finere blir C'en =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå