Gå til innhold

Kaspian vs Caspian...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt i magen, og selvfølgelig er navn en evig diskusjon...

Kaspian er det eneste navnet vi blir litt enige om;) hehe... Men så kommer spørsmålet! Skal vi skrive det med C eller K?? Jeg synes navnet er tusen ganger finere med K, men problemet er at vi har et etternavn på U.

Altså.. Er det bedre å ha initialene C.U. enn K.U?? Ser liksom for meg at det ikke er så kult med KU som initialer, men er dette så viktig at vi bør bruke C istedenfor K...?

Ahhh... Mye man skal tenke på ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke navnet i utgangspunktet, men ville stavet det med C.

Skrevet

Med C

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:)

Dere som svarer C, er det fordi dere mener vi bør unngå navn på K (pga etternavnet) eller fordi dere synes Caspian er finere enn Kaspian?

Skrevet

Jeg mener med C, det fordi jeg liker navnet best/ser finest ut med C =)

Lykke til med valget =)

Skrevet

hehe.. Jeg ser dilemmaet :)

Men personlig ville jeg skrevet det med K. Det første jeg tenkte på da jeg så Caspian var det lille spøkelse Casper.. hehe

Skrevet

Takk for flere svar =)

Ender nok opp med Caspian selv om jeg er veldig glad i den K'en. Litt enig i at det kan minne om spøkelset Casper :D Sønnen til ei venninne av svigerinna mi heter faktisk Casper da. tihi.. Synes det er et nydelig navn.

Skrevet

jeg synes C. dety navnet staves jo en gang med C orginalt sett, så da det vel like greit? + at jeg synes det ser best ut. ser så hardt ut med K.

Skrevet

Ja, du har jo rett i det. Tror nok jeg "overgir" meg til C istedenfor K. Jo mer jeg tenker på det, jo finere blir C'en =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...