Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Se på tv3 nå. Oprah! Fy faen jeg blir KVALM!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Ser på det nå, men skjønner jeg gikk glipp av noe info her. Når ble hun fjernet fra foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 En familie med to voksne og fire barn. Tre gutter og ei lita jente.. Alle ble misshandlet. Ble kasta ut av huset på vinteren uten jakker og sko, fikk lite mat osv.. Men det gikk værst utover den lille jenta på fire fem år.. Hun ble holdt fanget nede i en mørk og kald kjeller i et pittelite hundebur!! Fikk nesten ikke mat i det heletatt, og mora kom og spyla hun med med iskaldt vann og kalte henne en gris om hun gråt.. De ble heldigvis reddet da jenta var 7år.. Nå er hun 21år og skal tilbake til huset.. Hun virker som ei kjempekoselig jente/dame, reflektert og rolig. Hold dere fast.. Foreldrene fikk ET(!!!!!!!!!!!!) år i fengsel!!!!!!!!!! Hi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Ett år, skam alt for lite, dem skulle hatt 2 år får hvert barn
summer85 Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Ja jeg så det!! her forferdelig!!! Men 1!!!!!!!!! år a dere.. hvordan i huleste er det mulig???
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 fy faen. er glad jeg ikke så det...jeg blir dårlig av slikt. brenner seg fast på netthinnen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 For å være helt ærlig mener jeg at når man begår slike overtramp mister man alle menneskerettigheter. De skulle blitt dømt til samme skjebne som de utsatte barna sine for. 3 år i et hundebur i en kjeller i et fengsel (helst i Tyrkia). Øye for øye, tann for tann virket da i titusener av år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå