Gå til innhold

Hva har dere dilla på, og hva venter dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frukt (eple og druer)! Og venter jente.

Skrevet

dessverre...cola:(( og ananas. venter jente:)

Skrevet

Persille, estragon og litt div frisk frukt. Venter jente.. :)

Skrevet

har vel egentlig ingen spesielle diller.. må i såfall være cola =(

Venter jente =)

Skrevet

Elsker søtt for tiden! Det jeg har hatt mest dilla på til nå er honning på skiva, noe jeg vanligvis syns er kvalmende søtt. MÅ ha det, bare MÅ ha det, hehe.

Prøver å ikke spise for mye dårlig mat da, men noe søtt på skiva må jeg ha hver dag. Jordbærsyltetøy funker det også.

Frukt er ikke søtt nok, for mye syre i det slik at halsbrannen melder seg for fullt. Venter en gutt forresten!

Har skikkelig antidilla på kjøtt, greier kun kyllingfilet ellers er alt megakvalmende :S

Skrevet

Har ikke fått dilla på noe jeg... Spiser det samme som jeg alltid har gjort ;) Her kommer det en liten gutt =)

Skrevet

Har dilla på pære-is og eple (og har veldig lyst på øl men holder meg unna den)

venter gutt :)

Skrevet

Har dilla på rå makaroni

Venter gutt

Skrevet

Alt med sukker og karbohydrater i! Venter gutt:)

Skrevet

Vannmelon :) Venter gutt.

Skrevet

Har ikke dilla slik at jeg MÅ ha det, men vært veldig gira på frukt og grønt denne gangen. Epler, bananer, paprika på hvitosten, agurk på leverposteien osv. Ikke sånn til vanlig. Også er jeg veeeldig tørst og drikker mye Fun Light bringebærsaft og blå Farris Bris.

Mindre lyst på godter og brus enn vanlig....

Venter jente.

Skrevet

Vannmelon, banan, jordbær, fersken og nugatti (ikkje på skiva, men på skei ;p) venter gutt :)

Skrevet

Akkurat nå er det bare cola (dessverre...), men tidligere var det grønne epler og ellers alt av grønnsaker. Og sure ting, og iskaldt vann. Har som en over her hatt fullstendig antidilla på kjøtt og har slitt virkelig med middagene, fordi ALT kjøtt inkl. kyllingkjøtt har vært uønsket. Nå er det heldigvis litt bedre. Venter gutt.

Skrevet

Isbiter, salt lakris og slush. Venter jente.

Skrevet

Er ikke gravid nå, men jeg var fulstendig avhengig av cola i begge mine svangerskap, har ei jente og en gutt.

Skrevet

Jeg liker lukta av nysaget tre og "potet-kjeller" litt mer enn ekstra godt... venter gutt :o)

Skrevet

Dilla på isbiter! Venter jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...