Gå til innhold

Sex etter fødsel......

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en skremmende tanke!!!!

Klarer ikke å finne lysten til akkurat dette... til min partners store fortvilelse. Vi tilffredstiller hverandre på alle andre mulige måter, men fullbyrding for å si det sånn er det fint lite av.

Jeg tør rett å slett ikke, en mental sperre eller noe.. Bare tanken får meg til å grøsse....

Fødselen var vanskelig og hadde store rifter alle veier.. Så forestiller meg at det kommer til å gjøre grusomt vondt osv..

hvordan kommer over dette???

Nå er det snart 6mnd siden fødsel og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo lenger du venter, jo værre blir det tror jeg. Altså ikke smertene, men "sperra"!

Hopp i det!! Blir det vondt/ubehagelig er det jo bare til å avslutte/prøve igjen senere.

Jeg hadde litt de samme tankene som deg, men hos meg gikk det veldig fint:)

Skrevet

Hadde fæl fødsel og stor rift jeg også. Ventet fem måneder. Var fastlege og jordmor (gikk ekstra hos henne to ganger etter fødselen) som "presset" meg litt. De mente at dersom man ventet mer enn 6 mndr, var det veldig vanskelig å komme i gang, og man kunne "venne seg til" et liv uten sex. Første gangen var ikke godt, men MYE bedre enn forventet. Jeg tenkte på fødselen, revning og sying mens det pågikk, så sier seg jo selv at det ikke ble noe særlig.. Tok en stund før det ble som før, men det ble det til slutt. Tenker ikke så ofte på flerra underliv under akten lengre heller :P

Skrevet

Hadde mye rift jeg også, og fikk de samme sperrene.. jeg lot han få lov fra tid til annen etter 5 mnd.. men det er først nå etter 3 år at jeg nyter den delen av livet... så det går seg til...

Skrevet

Det er 5 mnd etter fødsel her også...og jeg eier ingen lyst til å ha sex. Er vettskremt for å bli gravid igjen (har flere barn, og alle svangerskapene var fryktelige) Er dessuten dødstrøtt hele tiden. Selv om jeg får 6-6.5 timer søvn hver natt, er jeg alltid trøttt..... Har sagt at mannen får gå og sterilisere seg, men det vil han ikke...så da blir jeg ekstra sur og gidder i allefall ikke gjøre det for å være "snill"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...