Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Gutten vår på 10 mnd har vært i ulage en stund, forkjølet, vondt i halsen, rennende nese, puss i øynene, men uten feber, ble bedre av dette i går, men i natt hadde han litt feber og i dag er han veldig grinete, samt hylte og tok seg til øre på stellebvordet. Innimellom virker han greit, men så er det tydelig noe som plager ham igjen. Han har hatt kreftig ørebeennelse tidligere, men da med høy feber. Kan det lkevel være ørebetennelse? Tenker også ringe legekontoret for en sjekk, men de har ikke teefon tid nå og jeg lurer sånn.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Det går helt fint å ha øre/halsbetennelse uten feber. Vår gutt har hatt det to ganger, men har vært i god form ellers. Tatt seg til ørene da... Fikk antibiotika og ble frisk i en fei.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Takk, får be legen ta en sjekk, åpner ikke telefontden igjen før 12.30!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg var nettopp til legen med babyen min på 6 mnd,som jeg mente hadde fått ørebetennelse,for det så ut som det hadde rent noe fra øret,og han våknet så masse om natten og klagde. legen klarte ikke å avgjøre det,pga trange øreganger. Men han ga med resept på medisin som jeg kunne bruke hvis han fikk feber eller hvis jeg så at det væsket fra øret.. Jeg er enda i tvil. Han våkner ikke så mye om natten mer,og han har ikke feber..men litt klagete er han jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå