Gå til innhold

Endelig liv i magen! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huleboeren har vært uvanlig rolig siden kl 7 i går kveld, og det er uvanlig, alltid mest liv på kvelden og tidlig på dagen, men i dag har det vært så rolig at jeg begynte og bli beskymret.. Ringte føden og fikk beskjed om og se det ann.. Endelig ble det litt liv, ikke så mye som jeg vil, men det er vertfall bevegelse!:)

Er forresten 33 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... var bare litt rolige bevegelser i et par minutter så ble det rolig igjen... =( Ringe føden igjen? eller er jeg hysterisk da?

HI

Skrevet

Hvert øyeblikk vil du få tips om å drikke et glass med kald saft og deretter vente i 20-30 minutter.

Da skal du visstnok vekke liv i enhver bedagelig magebaby! ;)

Skrevet

åh så hadej ag det och vi rest in på sjukhuset och det visade sig att hon hade det helt fint bara låg till sån att hon inte fick rört sig så mycket. Tror också att eftersom jag prövade hela tiden att käna efter liv så blev jag stressad och klarade inte att känna pga det. Drick något med massor av socker i, gärna ett glas coca cola men om du fortfarande inte känner ngt så ta turen in, bättre att se efter en gång extra än en för lite..

Skrevet

Har prøvd og drikke kaldt med sukker i, skjer ingenting. Har prøvd og sette på musikk som bruker og vekke han til liv, ingen reaksjon der heller..

Men skal se det ann noen timer til for har ikke lyst til og ringe føden igjen, når jeg ringte tidligere fikk jeg beskjed om og se det ann for de hadde det så travelt der inne i dag..

HI

Skrevet

Når du har prøvd disse tingene og ikke merker noe økning, synes jeg jammen du skal ringe en gang til!

At de har det travelt der inne, er ikke relevant i forhold til at det KAN være noe i veien!

Skrevet

Heller en "hysterisk sjekk" for mye enn en for lite ;)

Jeg opplevde det veldig likt med min sistemann, og det viste seg at han hadde navlesnoren 5 ganger rundt halsen. Han holdt på å kveles og hadde ligget slik en god stund, derfor rørte han veldig lite på seg. Det ble hastesnitt på meg.

Ikke sikkert at det samme skjer hos deg, men jeg vet at om jeg ikke hadde tatt mine egne bekymringer på alvor og gått og ventet på at normal fødsel skulle starte, så er det meget mulig at han ikke hadde overlevd.

Skrevet

Ringte inn til føden igjen og traff på en meget sur dame i tlf... Fikk beskjed om at siden jeg har kjent litt liv i dag så såg de helst at jeg ikke kom inn i dag.. de hadde nok og gjøre... vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :(

HI

Skrevet

Spør om å få komme på en hastetime hos fastlegen, kanskje de har dopler der? Du kan også ringe føden fpå nytt når kveldsvakta begynner.

Skrevet

Jeg ville ringt en gang til om du ikke kjenner noe i løpet av en time! Plannlegg hva du skal si og svare dersom du møter den sure damen i tlf igjen. Si du er redd, at dette ikke er normalt i det hele tatt i forhold til vanlig, og annet du kommer på. TENK OM! ikke tenk at de har det travelt, ikke få dårlig samvittighet.. gjør det som er best for barnet du :)

mest sannsynlig er alt i orden, men igjen: TENK OM....

Skrevet

Jeg ville reist ned på føden jeg. Er litt annet, men etter hastesnittet mitt på Haukeland fikk jeg etter 10 dager fryktelige hevelser i sårområdet. Hadde fått beskjed om at dersom noe slikt skjedde skulle jeg ta kontakt med KK, ikke fastlegen, tok 3 dager og 8 personer som avviste meg før jeg ga opp og bare reiste ned. Hadde en ekstremt hissig infeksjon og jeg måtte ned 10 ganger bare for å tømme puss de neste 3 ukene.

Moralen er; det er nesten bare sure overarbeidede stressede kvinnemennesker som jobber på avdelingene som ikke er noe interessert i mer å gjøre, reis ned, og nekt å dra før de sjekker deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...