Gå til innhold

Ny her :)


novemberbaby nr 2 på vei :)

Anbefalte innlegg

Så fint med terminklubb!

Vanket jo på BIM da jeg var gravid med forrigemann da ;)

Men det begynner å bli en liten stund siden. Storebror har rukket å bli 4.5 år og nr. to kommer altså i november, samme måned som storebror fyller 5 :)

 

Tenkte jeg måtte melde meg inn i terminklubben :)

 

Kort om meg: er 32, bor på Hurum i Buskerud, har samboer og to hunder i tillegg til sønnen vår.

Blir spennende med ny bebis, føler jeg har glemt "alt" fra forrige gang - hadde også en ugrei fødsel + kolikkbarn, så det blir jo artig å se hva som skjer denne gang... jeg krysser fingrene for en sovebaby! ;)

 

Skal på UL 17. juni - merker at jeg nå er mer opptatt av om alt er bra enn bare å lure på hvilket kjønn det er. Men er nysgjerrig, så vil gjerne vite det også såklart!

 

Hvem er dere, og hvor er dere fra? Noen som bor i nærheten av meg kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :) Gratulerer med nr.2!!! :)

 

Her er nr 3 på vei, har en gutt på 8 og ei jente på 1 år :) Er gift og bor på Gran, på Hadeland. Var på UL i dag faktisk og fikk se Lille Spire sprelle og kose seg! <3 Godt å se at alt er bra!!! Er 12+5 i dag forresten... Ikke så lenge siden forrige svangerskap og fødsel, men gleder meg like mye likevel ;) Hatt to drømmefødsler, den siste var hjemme, og håper på en liknende opplevelse igjen! :) Her gleder vi oss til fødsel og å se om vi får en prins eller ei prinsesse ;)

 

Lykke til videre og velkommen inn i klubben ;) Gleder meg til å følge dere alle videre mot november!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

velkommen hit:) Jeg bor i Slemmestad så ikke så langt unna.. Vi er noen som snakker om et treff i Drammen på en annen link ta en titt innom der! Jeg venter også nummer to, førstemann vil være 2,5 år når neste kommer. Jeg skal på ul 20 juni og har forløbig termin 17 november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...