Gå til innhold

hvor mye kan jeg ta for en emmaljunga edge duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2010 modell, ser ubrukt ut (blitt lite brukt pga barn som ikke liker vogn)

marineblå.

med sportsunderstell, og lik stelleveske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, med tanke på at man får kjøpt helt ny over grensa for 6200-6500 (kommer ann på kursen), så må man vel begrense seg litt? Ser mange som selger brukte til den samme prisen på finn.. Men mellom 4-5000? Jeg vet at jeg aldri hadde kjøpt brukt for 5000, da jeg kan dure 30 min over grensa og få en helt ny hvis jeg legger til litt mer.. Kommer ann på hvor du bor kanskje?:)

Skrevet

æsj nå ser jeg ikke svara her inne heller nå :(

Skrevet

Jeg kjøpte 2010 modell i januar. Betalte 5500 kr, fikk med regntrekk, myggnett og matchende stelleveske.

Skrevet

nå ser jeg svaret:) ja altså jeg bor i vestfold så grensa er ikke så langt unna.

Derfor er det kjekt å spørre, for jeg tenkte nemlig rundt 4000, for den er helt strøken men...

Skrevet

såpass mye ja... Ja, regntrekk er med, og myggnetting er jo i vogna selv så....

Skrevet

13:02 her

Jeg regnet på det og fant ut av hvis jeg skulle kjøpt alt nytt hadde det blitt 10 000 kr, så jeg synes det var en rimelig pris.

Vognbagen var knapt brukt og sportsdelen var brukt i 4 mnd bare.

Skrevet

Da skal jeg se litt på det, og legge det til rundt 4-5000... jeg personlig elsker vogna, men jeg har fått ryggproblemer, og bor på en bakketopp, har vogna MYE ut av bilen HVER dag, så den blir rett og slett for tung for meg... trist

Skrevet

Jeg og elsker vogna! Det er kjempefin og kjempegod å trille.

Sjekk litt hva folk selger de for på finn, om det er med utstyr osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...