Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Vel, kan ikke egnentlig kalle det en SA, testet positivt 13. mai og begynte å blø i går 18. mai, så egentlig er det jo ingenting... Forventet mens var 16. mai. Kan jeg da regne 18. mai som første dag som på samme måte som første dag i siste mens? Er det noe sjanse for å bli gravid første mnd etter en SA?
hm hm Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Ja, jeg ble gravid med en gang etterpå. mistet i uke 6/7 og fikk ingen ny mens før jeg var gravid igjen:)
hm hm Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg mistet i uke 6/7 og fikk ingen ny mens før jeg var gravid igjen. Da gikk det fint:)
Lemonia Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Det er like god sjanse rett etter SA som noen annen måned. Har man eggløsning kan man bli gravid. Jeg har imidlertid sett undersøkelser som viser at det er en liten økt fare for ny SA hvis man blir gravid igjen rett etterpå (uten å ha hatt en mens først), men de fleste bryr seg nok ikke om det. Vi valgte selv å bare prøve med en gang igjen. Ble gravid på 2. pp etter SAen og da gikk alt bra.
MammaSprett Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Er du sikker på at du har mistet da? Jeg er gravid for 4. gang og har hatt blødninger i alle svangerskapene mine. Alt i fra spotting til kraftige blødninger..... Bare lurer altså ;-)
hm hm Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Jeg fikk invendig UL for å sjekke når jeg mistet den gangen, og da ble det ihvertfall konstatert at jeg ikke var gravid lenger, og at det var noe som lå igjen... Har du vært hos lege?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2011 Ja, dvs ingenting er sikkert. Var hos gynekolog og hun mente at det var en så kraftig blødning at det mest sannsynlig ente slik. Men hun ville egentlig ikke kalle det en SA siden jeg bare var 2 dager over forventet mens... Men nå har jeg blødd kraftig i over 1 døgn, så regner med at det er over. Hun sa at dersom det bare var blødning 1 dag så kunne det fremdeles gå bra, men var det flere dager så var det mest sannsynlig slutt. Får håpe på klaff neste mnd, og at det kommer en februar baby til oss...
LilleFru Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Jeg ble gravid igjen på neste eggløsning, men drev og småblødde til og fra over en måneds tid i mellomtida :/ EL kom først to mnd etter blødningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå