Gå til innhold

Hvordan er din morgenrutine på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker du?

Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tisser, vasker hender og pusser tennene. Resten tar jeg senere for med en aktiv 1-åring i hus blir det ikke tid til noe mer

Skrevet

Bruker 5 min. Spruter vann i ansiktet, tar på mascara og pusser tenner.

Tar en hårstrikk i håret mens jeg samtidig tar på skoene.

Jeg dusjer om kvelden.

Skrevet

Kommer ann på hva jeg gjør den dagen. Skal jeg på jobb, så bruker jeg ca.30 min. Da er det dusjing og sminke.

Skal jeg bare være hjemme så er det ca.10 min. Da blir det uten dusjin, en bare "kattevask".

Skrevet

Står opp, tisser, vasker hender.

Smører meg i ansiktet med en god krem og på med deo under armene.

Bruker et tynt lag med pudderfoundation, litt solpudder, mascara og leppepomade. Pusser tenner, sletter håret og så er jeg good to go..... :-)

Skrevet

går på do, pusser tenner, vasker ansikt, smører og sminker meg; full pakke: eyeliner, skygge, mascara, foundation, øyenbrynsblyant, leppestift. Grer håret og kler på meg. Ca 15-20 min totalt.

Skrevet

Skal jeg på jobb bruker jeg ca 30 min, dusjer, sminker meg litt og lar som oftest håret tørke i bilen på vei til jobb før jeg setter det opp.

Er jeg hjemme drar jeg på meg joggingsen, vasker og smører ansiktet og setter håret i hestehale :)

Skrevet

Laaang tid... Jeg tisser, hopper rett i dusjen og vasker både kropp og hår. Så er det smøring med ansiktskrem, bodylotion hvis jeg har tid, deodorant og på med klær. (alt unntatt topp/genser for ikke å grise til med deodorant)

Sminke: full pakke. Foundation, concealer, settepudder, rouge, mascara, eyeliner. Tenker det hele tar ca. 45 minutter om jeg prøver å være litt kjapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...