Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 "I går drakk jeg to glass melk og vanligvis drikker jeg bare ett. Kan det være et tegn på graviditet?" "Jeg går alltid med sorte sko, men fikk så lyst på røde sko. Kan det være et tegn på graviditet?" Hahaha!!! Jeg må bare le av disse damene som tolker alt som et tegn på graviditet!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Fint at andres håp om at de endelig er gravide morer deg sånn, da.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Det er ikke håpet som morer meg. Klart jeg vil at de skal håpe og at de skal bli gravide:-) Det er tegn-jakten som morer meg. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Må si jeg er enig. Er på jakt etter symptomer selv Men tar de med en stooor klype salt da I natt drømte jeg noe voldsomt. Så da tenkte jeg at tydelige drømmer er jo et tegn på graviditet. haha!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 at vi som prøver å bli gravide letter etter alle mulige symptomer. Og de fleste er ikke symptomer en gang Men man finner de symptomene man vil
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tror mange faktisk hadde blitt lettere gravid om de ikke stresser slik. Om magen rumler, om man har utflod, om man bare blør litt, om det ene brystet er ømt.... Uansett; alle får svar tidsnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå