Gå til innhold

Navnekrigen!


anettepette85

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren hadde et par jentenavn klare, men på UL igår så vi en snopp som stakk rett opp! Så da var navnedebatten i gang.. vi blir ikke enige rett og slett! :)

 

Vil dere dele noen guttenavn med meg.. kanskje jeg får noen ideer :)

 

 

/Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei:)

skjønner deg godt!! vi har bestemt navn, William Émil skal vår kommende sønn hete:)

men vi har da en Svigermor som er helt gal på navnet fordi hun syns det heller skal være Olav igjen mellom de 2 navnene.. da skal det sier at vi er for oppkallinger, å vår datter på snart 3 har oppkalling fra demmes side.. så William er fra min side.

men det er veeldig myye fine navn der ute. liker også litt navn som Dennis, Mauritz, Emilian, Andrés også litt slike spesielle da som ikke alle andre bruker! vår datter heter Emira Victoria:) ikke så mange med det navnet heller:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vite kjønnet på mandag,så da blir det endel navnerunder her og ;)

 

Vi har i grunnen bestemt Jørgen som guttenavn. Jentenavn er vi helt blanke på ;)

 

Har fått lånt oss en navne bok og skal gå nøye igjennom den ;)

 

Lykke til med navnevalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi skal også ha en gutt! Usikre på navn, men har tenkt på Didrik, Isak, og Tobias...

Ellers liker jeg Benjamin og Oliver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan få vår liste selv om jeg ikke tror du kommer til å like noen av dem så godt at du velger det :D å det fordi jeg merker at jeg jeg selv ikke har samme navnesmak som mange andre her inne...

 

Hadde det vært opp til meg hadde navnet blitt Martinius, men far vil ikke ha det... andre muligheter er:

Kasper

Hilmar

Torjus

Julian

Elias

Ulrik

Herman

Isak

Theodor

Henning

Samuel

 

Lykke til med navnevalget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg synes Oscar, Edvard og Ludvig er fine guttenavn. hadde nok blitt en av disse til oss hvis vi hadde ventet gutt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har i flere år vært klar på hva jeg skulle kalle min førstefødde jente som da er erika-emilie men da jeg var på ultralyd så fikk vi vite at jeg venter en liten gutt. min bedre halvdel har 3 gutter fra før om heter mats are, emil andre og isak. søskene til min bedre halvdel har og gutter så er ikke bare bare å finne et navn til min lille prins som ikke noen i hans familie har brukt. noen forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en jente i oktober, familien min er helt imot meg når det gjelder mitt navnvalg til jenta jeg venter,navnvalget mitt blir Frigg som betyr elsket.Mens alle andre er imot meg siden navn i slekta har tidligere gått igjen, selv synes jeg det er teit å oppkalle barn etter tidligere slektsmedlemmer.som feks Edvard,Emilie Synne osv.Da jeg er imot dems menig, ikke glem at det viktigste er at dere som er foreldre liker det navnet dere skal gi deres barn. Håper dere blir enige dere imellom om barnets navn. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også en liten prins.... Er ikke helt enig her hjemme om guttenavn, men holder en knapp på Matheo eller Theodor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikkje tenkt på noe gutte navn enda... men har hatt jente navnet klart sia elste kom... jente navnet e thea-amalie... guttan mine heter john-olav og aleksander...

 

men liker også: teo, kristian, matias, leo, ludvik, gustav, marius, mats, jørgen, morten, håkon, leander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...