Gå til innhold

Hvor mange syns 2 barn er perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to og ingen av oss ønsker flere. To er perfekt med tanke på hus, bil, økonomi, fritidsaktiviteter (en voksen kan følge hvert barn), ferie (familietilbud gjelder som regel 2 voksne og 2 barn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Vi kommer til å stoppe på 2:) Jobber fremdeles med den første vi da..

Skrevet

Får straks nummer to, og kommer til å stanse her. To er perfekt :)

Skrevet

En er perfekt for meg.

Skrevet

Vi venter nr. 2 og sistemann nå. For oss er det akkurat passe! :)

Skrevet

Jeg ynest det er fint med to :-)

Skrevet

Vi venter nr 2 og kommer til å stoppe der. Rett og slett fordi vi synes 2 er nok for oss, koser oss, har null stress og alltid tid. Jeg har selv vokst opp med mange søsken og dersom jeg tenkte kun på barna mine tror jeg nok de ville likt det om de var 3. Men sånn blir det ikke. :-)

Skrevet

Vi har to og synes der en for lite, så hos oss blir det 3. Flere søsken, mere glede etterhvert som de vokser opp og blir voksne.

Vi ønsker altså 3 barn...selv om vi "bare" er to voksne.

Skrevet

Mitt ærlige svar er at "perfekt" er det helst hvis man har gutt og jente. Men ikke alt må være perfekt.

Skrevet

Mannen steriliserer seg etter denne er født. Her blir det 2.

Skrevet

3 er det nye 2 her jeg bor, oslo vest. Det er status og ha mange barn her. Vi fikk to barn da vi var relativt unge, kommer sikkert til å få nr tre om 5 år:) 2 er en for lite:)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med første, veeldig ung, så tenkte jeg at jeg bare ville ha en.. Men da hu kom til, så tenkte jeg at det var passe med to. Men nå er to en for liten! Så her blir det 3! :-)

Skrevet

Perfekt med 2 tette her.

Pga alt det praktiske osv så blir det kun med de 2.

Samme kjønn også, jenter så veldig greit.

Skrevet

Jeg ønsket meg engentlig tre. Nå går jeg med nr to, og tror vi stopper der. Greier ikke dette en gang til.. er helt kake, er så dårlig.. Men to er også fint. Jeg har vokst opp med en bror, og vi er kjempegode venner og har det kjempeflott =)

Skrevet

Ett barn er perfekt for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...