Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Har kjent spreng i hodet i lengre tid, fastlegen min mener dette er migrene og har gitt med migrenemedisin, men den funker ikke så har sluttet og ta den. Nå funker ikke hverken paracet, ibux eller paralgin forte og jeg kjenner spreng i hodet hver dag.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Første tegn på hjernesvulst er ekstrem trøtthet og slapphet. ikke trykk i hjernen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Ta CT av hodet vel, hvorfor plage deg selv på den måten?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Lite søvn? Feil migrenemedisin for deg? Stress? Ujevne måltider? For mye paracet over tid? hehehe... tror neppe du har svulst på hjernen. Det der er liksom ikke et symptom, det du snakker om...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Slapp av du har ikke det, få tatt en MR av hodet nå. Si til legen at du vil utelukke svulst. Jeg har også trykk i hodet, trodde jeg også hadde svulst. Viste seg å være nakkemuskler som spenner seg pga. stress. Lykke til og IKKE BRUK GOOGLE TIL SYMPTOMER OG DIAGNOSER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå