Gå til innhold

hva er budsjettgrensa deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere har satt noen grense da :) jeg har ikke så stort budsjett på dette bryllupet, 50 000 er alt jeg har. vi er 120 gjester ca, som er invitert i allefall. mange som tror jeg ikke klarer det, men det vet jeg at jeg skal klare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ca det samme budsjettet vi har;) Men vi har "bare" ca 60 gjester da.

Så jeg lurer veldi på hva vi skal ha til middag...

Hva skal dere ha??? Trenger tips og råd..

Skrevet

hehe.. vi skal jo ha som så mange andre her inne frykter SODD! vi er trøndere og det er for oss festmat. middag+nattmat kommer seg på 10 000 kr, ikke mer. og det er en grei pris for min del =) når vi har sodd så kommer det litt på det samme om vi har alle sammen til middag, fordi vi sparte mye penger på valget. =)

Skrevet

Vi har max 40 000 kr.

Skal gifte oss aug. 2012,så har enda litt tid å spare på.

Blir ca. 50 gjester, vi skal ha koldtbord der jeg og mannen + mamma lager det meste selv.

Skrevet

vi skal også gifte oss i august 2012 =) men vi er som sagt litt over 100 gjester ca og har 50 000 i budsjett. fri bar og levende musikk. velger å kjøpe kjole billig, og lager pynten selv. maten er som sagt sodd, så det ble ikke så dyrt heller..

Skrevet

Vi sparer på maten og skal ikke ha åpen bar eller levende musikk.

Har lyst å ha solist i kirka hvis han ikke skal ha for mye.. satser på å kjøpe inn vin og øl+ konjakk i sverige.

Tenker å bruke ca 8000 på klær til meg og mannen,litt på pynt og blomster og få ei venninne til å hjelpe meg med sminke og hår:)

Skal klare å skape vår drømmedag og likevel holde budsjettet :)

Moro å planlegge da!

Hilsen meg som også skal gifte meg i aug. 2012

Skrevet

Vi har budsjett på 250 000 og 290 gjester.

Skrevet

Vi har budsjett på ca 30 000... kan ta i litt mer, men vi skal prøve å holde oss til den grensa... Mye av drikkevarene er kjøpt inn (alkohol) så det er mat og lokalet + klær til begge + dressbukse til hver av ungene som blir den store utgiftsposten.....

Vi tenker delvis hjemmelaget koldtbord ca 10 000kr, klær m/tilbehør 10 000 og kirken + lokalet ca 8000kr.... Så kommer kaffe, brus, frukt, kake, litt pynt....

Skrevet

Har ikke noe budsjett vi.Begynte å handle inn div bordpynt for et år siden,har foreløpig brukt ca 2000 på det. Brudekjole+sko er kjøpt til 1000 kr(kina). Lokalet=500. Alkoholen er kjøpt, kom på ca 7000.(tyskland).

Maten er tapas som jeg lager selv,har begynt å handle det inn og lagt i frysern.

Vi har tenkt å handle inn det vi kan underveis så vi slipper alle utgiftene på slutten. Det vi må betale i slutten er vel noe av tilbehøret til maten, håroppsett og sminking 1500,ringene, overnatting på hotell for oss og kjøkkenhjelp. Er sikkert noe småting også på slutten men det setter vi av litt penger til.

Skrevet

Utrolig hva man fåt til hvis man er bevisst på hva man kjøper =)

Gifter meg 16 august 2012.Har allerede starta på innbydelsene,så har jeg laget litt bordkort.

Her er budsjettgrensa på 150.000 - 200.000

Skal gifte oss i praha..Vi kommer til å bruke en del penger på musikk i kirka og festen.

Tiden flyr av sted og jeg gleder meg som bare det=)

Skrevet

Vi skal gifte oss nå om halvannen uke og budsjettet våres 130 000 til 58 gjester.. Nå regner vi med at selskapslokale med mat og drikke skal ha ca 75 000 så der går meste parten.. Er nok veldig lurt å starte allerede nå og kjøpe inn småting, vi har kjøpt mye på ebay.com som engangskamera, bordpynt, kaketopp o.l. mye å spare på det.. Start tidlig er min anbefalling !! Og sjekk ut Nille for bordpynt de har mye pent :)

Lykke til :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi skal ha ca. 80 gjester og et budsjett på 200 000.

Hvor mye bruker dere på fotograf? Hvilke "pakker" går dere for?

Har allerede begynt å tenke på invitasjoner og bordkort. Tenker å lage det selv. Blir mer personlig synes jeg:)

Skrevet

Hei, jeg har brukt ca 60.000 men vi har giftet oss i utlandet hvor alt kan skaffes mye billigere enn i Norge.

Jeg hadde en kjole kjopt pa nettet og den var bade flott og billigt.

Vi tok vare egne bilder ( vi er fotografer )

En fulldags pakke hos oss koster ca. 10000 nok, men det finnes sikker biligere og dyrere fotografer.

Lykke til!

B

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har ikke satt noen grense enda, men vi skal gjøre det å billig som vi kan og håper på litt støtte fra familie. Klær kjøpes på nettet, mat lages selv, alkohol kjøpes i sverige/på taxfree, pynt/tilbehør kjøpes fra utlandet på nett, vielsen blir gratis, fotografer har vi flust av i familie og vennegjeng. :)

Skrevet

vi har 100 gjester ca go et budsjett på 100 000. Det inkluderer alkohol og leie av lokalet.

• 2 uker senere...
Skrevet

budsjetet er på ca 150.000 på 100 gjester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...