Gå til innhold

Hadde tidenes verste fylletabbe forrige Fredag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble veeldig (!) full.. Dumt av meg, I know. Og klarte å legge an på exen til en venninne ( tror de har planer om å bli sammen igjen hvis dere skjønner) Vi gjorde såklart ingenting, tror jeg prøvde å kysse han og samtidig dumme meg fullstendig ut på festen hennes, og nå er venninnen min kjempesur på meg selvfølgelig. Jeg husker ikke engang at det skjedde :( Er kjempelei meg, og har sagt unnskyld til henne. Mobilen min har klikka og hun svarer meg ikke på facebook. Aner ikke hva mer jeg skal gjøre, og vi skal antageligvis jobbe sammen neste Torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere 16 år eller?

Skrevet

Huff, så kjipt :-( Kan du ikke dra til henne og forklare?

Skrevet

Så drikk mindre da så kanskje du husker noe!!!

Skrevet

Vi er 16 år nei :) Ble litt for mye vin, men det kan vel skje alle?

Skammer meg sånn at jeg gruer meg til å snakke med henne..

Skrevet

Du får bare snakke med henne når du ser henne neste gang og si sannheten da. At du var overfull og at du har hatt heftig fylleangst og skamfølelse og dårlig samvittighet for det som skjedde. Og at han avviste deg (det hjelper, tru meg) og at du håper virkelig dette ikke vil ødelegge vennskapet deres.

Skrevet

Huff, jeg har iallefall sympati etter at jeg som er gift klina med en fyr sist gang jeg var full. Så håper det ordner seg, du får bare si at du var forferdelig dritings og ikke forstod hva du gjorde. Noen ganger har fylla skylda!

Klem fra medsøster m/ fylleangst.

Skrevet

Huff da. Ja da har du dummet deg veldig ut. Vet ikke hvor gode venner du og denne jenta er, men sjansene er nok store for at vennskapet er ødelagt. Det med å ikke legge an på andres menn er vel en gylden regel i de fleste vennskap.

Men du, er du virkelig mamma? Denne problemstillingen minner meg om da jeg var 16 år. Det virker helt fjernt for meg at folk som er foreldre holder på sånn. Beklager..

Skrevet

Høres gjerne ikke ut som du er 16 nei, men du kan umuligt være eldre enn noe og 20.

Skrevet

Jeg er 22, og hadde regnet med å bli dømt nord og ned for dette her...

Skrevet

Jeg dømmer deg ikke, og jeg er 32....

Hilsen anonym 22.17

Skrevet

Hvis du hadde regnet med det, hvorfor skriver du det her da?

Trodde du at du skulle få sympati eller?

jeg har gitt mitt råd og det er å drikke mindre hvis du blir så teit og løs i fylla.

Hilsen ei på snart 32 som godt kan drikke seg dritings, men klarer å oppføre seg normalt mot andre mennesker.

Skrevet

Takk 22.17 :) Har sagt unnskyld, at jeg angrer og ikke aner hva jeg drev på med. Om hun velger å avslutte vennskapet skjønner jeg jo det, vi er vel mer "bekjente" enn bestevenninner for å si det sånn.. Men gjør vondt å vite at jeg har såret noen så stygt og skaffet meg uvenner :(

Skrevet

Ja du har driti deg ut, men JA det kan skjer alle..legg deg flat og si unskyld. Men kanskje hun trenger tid. Vent nå å se, kanskje hun tilgir.

Skrevet

Jeg har som sagt sagt unnskyld til henne og lagt meg flat. Noe mer kan jeg ikke gjøre, skulle gjerne skrudd tida tilbake. Og til Askepott; Takk, den trengte jeg! Regna ikke med sympati, var ute etter noen råd kanskje.

Skrevet

ja, HI må jo være i tyveårene som gjør noe sånt, for INGEN gjør sånt om man er eldre! Jesus altså!

Lykke til hi, alle kan drite seg ut, uansett alder! :)

Skrevet

Kjedelig situasjon, men jeg tror nok at jeg hadde oppsøkt henne personlig og sagt unnskyld før dere havner i en "jobbsituasjon" sammen.

Skrevet

Askepott, du er tydeligvis mest irriterende i edru tilstand. Hvor mye skal du egentlig engasjere deg i å fortelle HI hvor teit hun er?

Siden alder spiller inn her: Jeg er 33 og dømmer ingen mennesker som har begått en feil som vedkommende angrer på. Det er menneskelig å feile, og alle gjør det på en eller annen måte, du også Askepott.

Skrevet

legg deg hhhhelt flat... kom deg til henne, eller send mel over nettet.. gule sider feks, om ikke telefonen dim virker...

d skjedde jo ikke noe, så det ordner seg sikkert... alle kan drite seg ut..

det er barnemat i fohold til mye jeg har foretatt meg.. hilsen 2 barns mor på 34=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...