Kråkebolle27 Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Lukten av øl her helt himmelsk! Har aldri syns noe om lukten av øl, men nå mens jeg er gravid lukter øl kjempe godt. Noen andre som får lyst på øl? Ellers holder jeg meg til pære-is :-)
Min lille peanøtt vøtt:-) Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Hehe, jeg er motsatt... jeg har alltid vært veldig glad i øl og lukten av øl også. Men nå i de 7 mnd jeg har vært gravid har jeg blitt uvel av lukten. når kjæresten min har tatt seg en øl så har jeg plassert han i andre enden av sofaen bare på grunn av lukten. Men det gjelder annen alkohollukt også, satt ved et bord hvor noen tok seg en akevitt, jeg fikk brekninger....
AnonymeAnine Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker øl og synes lukten er helt fantastisk. Drikker Munkholm. Det får være godt nok enn så lenge:-)
Mamma i lykkerus Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg er i uke 22 og rundt uke 18 rev jeg Coronaen ut av hånda på gubben. Sniffet den som en nysgjerrig hund, mmmm!!! Iskald Corona med lime! Trodde jeg var gal, men da er det jo heldigvis flere! En på jobben sier gravide elsker lukten av nylagt asfalt også, så det er bare å glede seg. Morsomt at du koser deg med pæreis også, jeg ledet facebookgruppen som fikk den tilbake på markedet og har hørt at veldig mange gravide elsker den
mammantil2+1 Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 :-) Jeg humrer litt for meg selv:-) Jeg synes vanligvis både lukten og smaken av øl er god, men etter at jeg ble gravid kan jeg ikke fordra lukten. Hvis mannen drikker øl får han knapt legge seg uten å bruke seriøs munnskyll:-) hahahaaaa Pære-is derimot er nyyydelig:-)
2små,rosa&blå Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 I begge graviditetene mine har jeg hatt dilla på vørterøl! Og det er jo bare flott ettersom det er veldig sundt (-:
Kråkebolle27 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk for at du fikk pæreisen tilbake da :-) Jeg har hatt et sug etter pæreisen hele vinter, men fant den ingen steder. Var kantinedama på jobb som ti lslutt bestilte inn pæreis til meg :-) (Takk til snille kantinedama også) :-) Godt å høre at det ikke bare er meg som er gal etter øl for tiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå