Gå til innhold

Noen "gamle" kjente her fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjelden jeg er innom her nå...

Min "lille" er straks 4 år, så hører vel ikke strengt tatt ikke til her lenger heller. Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min bli 4 år i juli :) har vært hær siden 2005 jeg :)

Skrevet

er her inimellom jeg også...minsten blir 5 i juli

Skrevet

Jauda. Mini er straks fem =)

Men har fått et lite fosterbarn, så da blir det litt tid til dib igjen ;-) men kan ikke si det er like gøy som før..

Skrevet

Hører absolutt ikke til her, men er nå her ganske ofte likevel. Poden ble 6 år søndag, og startet vel på barnimagen i 2004.....

Er langt færre som kommenterer, og det har blitt mange såkalte "trollinnleg", laget for å irritere/engasjere...

Kommenterer/leser en del barnehageinnlegg, siden jeg jobber i barnehage!!

Skrevet

Ja! Deg husker jeg godt alba:)

Fra den tiden bim/dib var kjeke sider med masse liv... Fra 06 til 08ca, hehe

Har skiftet nick siden den gang, så tviler på at noen kjenner meg igjen:)

Skrevet

Gamle og gamle, men jeg er her, men en på snart 5 og en på snart 2:)

Skrevet

Jupp, er her jeg også :-) Kom vel inn første gangen i 2006

Mine jenter er nå 4 år og 1 1/2 år

Artig å se gamle kjente nick igjen

Skrevet

Så koselig å se flere kjente nick! :o)

Håper det er bra med dere alle. ;o)

Ja, virker mye roligere her nå. Jeg var veldig aktiv på bim, og ganske aktiv på dib, og var man borte en dag så måtte det leses flere sider tilbake for å holde seg oppdatert. Hehe...

Skrevet

Jau da, er her dan og van fortsatt, på tross av at minsta er 4år jeg også ;-)

Skrevet

Min eldste er snart 5 og vi venter nummer 3 om et par mnd. Blir nok her en stund til:)

Skrevet

Jeg er her fortsatt selv om ungene er blitt 3 og 5,5 år gamle.

Kjedeligere her nå, men klarer ikke å løsrive meg:)

Skrevet

Joda, sånn innimellom er jeg her.

Skrevet

Har vært litt fra og til her, helt siden starten i 2001:) Fikk en til i 2005 og en på tampen av 2007...og hører heller ikke heelt til her lenger;)

Skrevet

Jeg gikk gravid med førstemann sammen med deg Alba:) Jeg het da Purr med spire(byttet til ...med jentebaby osv..) etterhvert. Har fått en jente til etter det som er 2 år nå. Er ikke her så mye men inne i mellom når jeg har tid:)

Skrevet

Fint å se nye nick til gamle kjente da,.

Husker jo deg, Purr. :o)

Kanskje flere som har skiftet nick?

Skrevet

Tror jeg husker deg :o) Min sønn blir også snart 4...Også husker jeg Gøril (???), som fikk en sønn på noenlunde samme tid, som det desverre ikke gikk så bra med......

Jeg hadde, tror jeg, et annet nick den gang...Ja, selvsagt hadde jeg det..Som prøver het jeg jo IKKE 2søtesmåh...:o) Men husker IKKE hva det var :o)

Skrevet

Har vært er siden 2005, mine søte "små" er nå 6 år og snart 4 år;-))

Skrevet

Jeg begynte å henge her på tampen 2006, men med annet nick.

Nå har jeg "lov" til å være her igjen med ny baby på 3 mnd.

Husker mange her og ihvertfall "Rutletutt stormaga pus", var det ikke det, hehe...

Skrevet

Jeg er her og har vært her siden 2004 :o)

Yngstemann er 3,5 år, men siden man diskuterer så mye annet enn baby her synes jeg det er helt greit å kikke innom av og til enda :o)

Skrevet

Jeg har et barn på snart 6 år og har vært her siden 2005 :)

Hører vel egentlig ikke til dinbaby jeg heller. Før var jeg veldig aktiv(med et annet nick) men nå leser jeg mest.

Skrevet

Har vært her siden 2005, men da vaklet litt til og fra mellom bim og dib :)

Vår førstefødte fyller 5 år i juli, vårt andre barn ble født i januar 2009 og vårt tredje barn ble født i slutten av april i år, så har med andre ord nylig flyttet over fra bim til dib :)

Skrevet

Hei hei =) Jeg husker deg jeg =) Minstemann her er nettopp fylt 4 år, så vi var nok gravide likt =) Storebror er 04 så jeg begynte mine dager på bim i 03 =)

Nå er det ganske lange perioder jeg ikke har vært her inne da =) Men er en periode nå ettersom jeg er gravid med nr 3 =))))

Skrevet

Jeg har vært på bim/dib siden 2005 :) Fikk ei jente i 06, ei i 08 og har akkurat født siste tilskudd på stammen ;)

Kalte meg vel -Tapp- på bim tror jeg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...