Gå til innhold

Er det bare Gran Canaria det er varmt i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til syden til høsten, men gjerne noe annet enn gran canaria,men er det for sent i oktober da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten av oktober er det hærlig i Tyrkia (Antalya området),en venn av meg var der da,og da var det 28g i vannet,hærlig :-).

egypt,sharm el sheik er nok også godt og varmt enda vil jeg tro :-)

Skrevet

Søsteren min har vært på Kreta i oktober de 2 siste årene, og da har det vært varmt og deilig. Bikini og bading og full pakke :-) Jeg var også på Kreta i oktober for 10 år siden eller noe, kjempedeilig vær :-)

Skrevet

Kypros er fortsatt varmt da :-)

Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra en uke i Sharm el Sheik. Det var helt fantastisk deilig, og det skal være bra i oktober også.

Hvis du ønsker deg et stille og rolig hotell kan vi anbefale Sofitel. Vi reiste med Apollo, men Amisol hadde også turer dit. Helt fantastisk hotell. Jeg reiste med mann og vår lille sønn på 10 mndr.

Skrevet

ikke sats på tyrkia i allefall, som en her skriver.. om du dra for å ha garantert deilig vær da... vi var der i midten av sept ett år, å da var sommeren helt slutt der... 15 grader, og skikkelig guffent.. de varmer jo ikke opp bassengene heller, så det var kaldt som fy, og bortkastede penger... tenerife er vel fint i okt tror jeg,

Skrevet

vi har de siste årene hatt det skikkelig fint og varmt i oktober, folk er på stranda, bader og koser seg uten at det er FOR varmt.

Sør Spania :)

Skrevet

Spania og Portugal kan ha veldig bra vær, men du kan også risikerer mye regn. Mange steder i Sør-Europa har deilig vær, spørs jo litt på om dere er ute etter en ren sole-og badeferie, eller om dere bare er ute etter temperaturer som tillater t-skjorte, da har du mer og velge i:-)

Skrevet

Mannen min bor på Kypros, så jeg var der blant annet i oktober. Da var det kjempedeilig der, men shortsvær hele tiden, og 25-30 grader :-)

Kjempedeilig! Det er egentlig den tiden det er best å være der. Vi skal nedover dit nå i juni, og da er det rundt 40 grader der. Leste her: http://www.kyprosguiden.com/v%C3%A6ret/ at gjennomsnittstemperaturen på kypros i oktober er 27 grader...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...