Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er sykmeldt. Har vært det i flere mnd, og pga medisinsk tilstand får jeg ikke kjøre bil. Vi har avtale med bestemor som dagmamma. Hun har vært det i ca 6mnd. Nå har formen min blitt litt bedre og jeg skal begynne på jobb igjen, noen timer nå og da. Nå "streiker" Bestemor, hun har det travel med ditt og datt, og kan plutslig ikke være dagmamma. Samboeren min sier,> du må jo spørre i god tid om hun kan passe henne hvis du skal på noe< så da sitter jeg her da, hva skal jeg si til arbeidsgiver som jeg har avtalt oppmøte med. ? Så idag måtte jeg dra ungen med på legemøte, nav osv i et høljende regnvær.... gahd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Så grusomt det må være for deg, hjemme med barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Og gud så grusomt det må være å ikke kunne lese. Hun skriver jo at hun skal begynne å jobbe. HI: Annonser etter dagmamma i lokalavisen og heng opp lapper på nærbutikken. Hør med venner og kjente. Kanskje noen som jobber turnus kan hjelpe mens dere venter på barnehageplass? Eller kanskje du finner noen andre som heller ikke har fått plass. Da kan dere passe hverandres barn mens den andre er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Problemet er at svigermor og samboeren min snakker om at datteren vår skal fortsette å være der når jeg begynner å jobbe "på orntlig" De ser på min sykdom som, hun er jo hjemme alikevel. Takk for svar, har ei på jobb som er barnevakt for noen andre jeg kan høre med. Takk for tips, blir litt blind i elendigheten. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå