Gå til innhold

Betennelse i skulder eller hva er dette? :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det for ca 2 mnd siden. Var da midt i en eksamensperiode, så jeg fikk kortisonsprøyte. For noen uker siden begynte det igjen. Jeg gikk til legen, men han mente da at det var musklene i nakke/skulder som var "ødelagte". Han ba meg gå til massør og fysio for å løse det opp. Mente kortison var cowboymedisin. Har begynt hos en som masserer, i påvente av ledig time hos fysio.

Nå er det enda verre igjen. Måtte bære litt på minsten under 17.mai toget i går.

Det gjør så UTROLIG vondt i skulderen, det stråler til nakken og ned i armen. Siste legen jeg var hos da mente at det ikke var betennelse nå sist siden jeg kjente det i nakken også. Et helvete å vri på hodet, da hogger det til i skulderen, og nedover i armen. Fikk noe annet enn voltaren, men fikk like vondt i magen av den. Så jeg greier ikke å ta det.

Men nå brenner det og stikker på ett sted i skulderen hele tiden. Når jeg reiser meg opp fra liggende stilling, så er det grusomt. Hva er dette for noe? Burde strengt tatt ikke sitte på datan heller, det er ikke noe behagelig, men nå er jeg så fortvila.

Jeg ringer nok legen i morgen, men må på skolen både i morgen og fredag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være slitasje? det er sånn jeg har det i skuldra mi..hatt det i 9 år snart og det går opp og ned. får ikke gjort annet enn å myke det opp hos fysio med masasje..du kan eventuellt prøve med akupunktur kanskje dte vil hjelpe bedre. høres ut som enten bettenenelse eller slitasje. jeg fikk smerter helt plutselig,. og noen dager det er et helvete. trudde hadde noe i brystene fordi det strømmer den veien når jeg har vondt i skuldra og da går det over i hode og andre steder.

hvis det er betennelse så vil det går overetterhvert men er det slitasje vil det ikke .

lykke til uansett. varmeflaske på der det er vondt hjelper litt:)

Skrevet

Jeg har hatt mye trøbbel med skuldra, det eneste som har hjulpet meg er behandling hos naprapat. De jobber med både skjelett og muskler, en kombinasjon av kiropraktor og massør/fysioterapeut. Det har gjort underverker på min skulder iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...