Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 lurer på hva en kan kombinere med et årsstudium i sosiologi. vil ta to år til slik at jg får bachelor. noen som har studert sosiologi her?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jepp, tok grunnfag i sosiologi (som det het da) mens jeg ventet på plass på profesjonsstudiet i psykologi. Hva du bør kombinere det med, er jo avhengig av hva du vil bli. En bachelor er dessverre ikke allverdens i dagens arbeidsmarked, men å supplere med PPU slik at du får undervisningskompetanse kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 lærer er ikke fristende.. noe innen helse, oppvekst, organisasjon.. er mye jeg kunne tenke meg skjønner du.. trenger bare og finne ut av mulighetene:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 20:06 igjen. Da tror jeg kanskje jeg ville kombinert med noe mer yrkesrettet fra en høyskole. Finnes jo mange årsenheter på universitetene, men det blir ikke så lett å selge deg inn til en jobb med det...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Ja! Har mellomfag i sosiologi kombinert med statsvitenskap og organisasjon og ledelse. Tok hovedfag i sosiologi etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå