Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart helt gal og/eller desperat!

Siden slutten av april har jeg hatt problemmer med stiv nakke, rygg og vonde skulder. Klynger meg desperat til håpet om at det skal gå over snart, men det blir verre. Pga smertene sover jeg dårlig, jeg har mer eller mindre konstant hodeverk, det er smertefult å bevege armene og jeg sliter mer og mer med å utføre arbeidsoppgavene mine. Ibux har blitt en kjær venn, men nå tar den ikke bort all smerten bare det verste.

Har prøvd å strekke ut musklene, varmt omslag, lange dusjer og det blir jo ikke bedre!

Jeg har liten lyst til å gå til legen med dette, for hva kan legen gjøre? Annet enn å sykmelde meg å si at jeg må ta det med ro?

Har en lege jeg ikke kommer overens med i det hele tatt, men har ikke tatt meg bryet med å skifte for ingen av mine nye fastleger har beholdt jobben særlig lenge.

Har du noen tips, kjærringråd til hvordan jeg skal få dette til å gå over på egen hånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time hos Naprapat. Trenger ikke gå gjennom lege for det.

Det er på en måte det beste fra fysioterapauter og kiropraktorer i en fin blanding.

Reddet meg i lignende situasjon.

Skrevet

er nok ikke annet å gjøre enn å ta seg en tur til legen gitt....Høres ut som om det har gått forbi stadiet "ordner seg av seg selv...".

Hvis du f.eks har fått en senebetennelse i skulder så skal den holdes helt i ro i fatle, så ta deg en tur du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...