Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Har termin om tre dager og er klar for å få ut lillemor nå. Noen tips- anyone?? Sikkert fler enn meg som er utålmodige rundtom... :=)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Det er bare å vente Jeg prøvde mye - det endte med igangsetting 10 dager over termin..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Dulcolax-tabletter. 2 stykker for meg, og vannet gikk dagen etter. Fikk barnet 5 dager før termin, normal fødsel. Måtte ha drypp for å få igang riene skikkelig. fødte på 5 timer, og hadde det helt fint Første gang jeg fikk barn, gikk jeg 12 dager over, vannet gikk, tullerier..... Det hele endte i hasteKS.......
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Riestimulerende akupunktur virket godt på meg, fikk skikkelige tak og maserier i et døgn etter nålene var satt. Da jeg kom for å få flere nåler to dager senere hadde jeg 3 cm åpning og var helt moden Ble strippet, fikk en ny runde nåler og dagen etter kom ungen. Var jordmor på helsestasjonen som satte nålene.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Selv om du er klar så er det ikke sikkert jenta er klar. Og det er barnet som er viktigst. Slapp heller av den suste tiden i stedet for å stress dere begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå