Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg fikk en jobb jeg takket ja til, men har nå ombestemt meg. Har ingen spesiell grunn til at jeg ikke vil ha stillingen, jeg føler bare at den ikke var rett for meg allikevel. Jeg har heldigvis ikke signert en kontrakt. Nå må jeg sende firmaet en mail og fortelle at jeg takker nei, og sliter med å formulere meg rett. Jeg vil så gjerne unngår å skrive "at stillingen ikke føles rett for meg" da fagmiljøet er lite her jeg bor - og jeg vil unngå rykter om at jeg ikke trivs i en slik stilling. Da tror jeg at jeg vil slite med å få ny jobb i samme yrke fremover. Noen som kan hjelpe meg med å takke nei?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Hjelp! Hvordan skal jeg formulere denne mailen? Tenke, tenke....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Ingen begrunnelse er kanskje like greit. "Ved nærmere ettertanke har jeg kommet frem til at jeg må takke nei til stillingen dere har tilbudt meg. Jeg takker for tilliten dere har vist meg og håper jeg ikke setter dere i en svært vanskelig situasjon"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå