Gå til innhold

Kan noen bruke et par minutter for å hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri laget en blogg før, men nå har jeg prøvd meg litt:)

Er det noen som har lust å kikke innom bloggen for å si hva dere synes om den.

http://minglutenfrieblogg.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra med en glutenfri matblogg :) svigerinnen min har også cøliaki og jeg synes det er vanskelig å finne gode oppskrifter. Ellers ser bloggen bra ut, kanskje litt mørk bakgrunn.

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å kikke:) Skal se på det med bakgrunnen

Skrevet

Veldig bra med en blogg med glutenfrimat :D

Enig med innlegget over her. Fargevalget var litt mørkt, anstrengende å se på over lengre tid.

Husk også på fargesammensetninger og form når du velger farge på tekst i forhold til bakgrunn. Ofte kan personer med fargeblinhet og dysleksi har problemer med farget tekst på farget bakgrunn :) bare ett tips :)

Skrevet

Jeg synes selve tekst delen er alt for smal i forhold til resten av sida, og spesielt det på vestre side. Det er nesten like bredt, og jeg trodde det var det som var "bloggen" siden det var på den siden. Jeg ville ha hatt det på andre siden, synes det virker mer naturlig.

Skrevet

Tusen takk for svar og tips jenter. Jeg skal bruke inspillene deres til å forbedre bloggen fremover, sakte men sikkert:)

Skrevet

Da har jeg endret litt på noen ting, ser den bedre ut nå?

Skrevet

Jeg syns det var veldig fine og behagelige farger nå, likte fonten også!

Men jeg vil anbefale deg å ta bilder av det du lager, og legge det inn. Selv om det er en kjempebra blogg som er smart å lage med tanke på alle som sliter med inspirasjon til mat uten gluten, er det alltid mye mer fristende å lese en blogg med bilder:-)

Skrevet

Takk for tips :) Jeg vet at du er flink på det med blogger :) Skal prøve å få tatt bilder, ikke alltid like lett i en stressete middagssituasjon :)

Skrevet

Noen fler som har noen tips og ideer til hvordan jeg skal gjøre bloggen bedre?

Vil gjerne ha en bra blogg som kan hjelpe andre

Skrevet

Dytter litt, vil gjerna ha litt fler synspunkter på bloggen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...